Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paarse bladpuntjes op toppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Paarse bladpuntjes op toppen

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Ik zag vanaf gister dat de bladpuntjes op de toppen van mijn plant paars beginnen te kleuren. Ook op sommige 'normale' bladeren, hoog in de plant, zie ik dit ook een klein beetje gebeuren. Ik geef 1L water per dag, gecombineerd met Alga Bloom en Atami Bloombastic. Mijn plant is 1m hoog en zit in een 30L-pot. De laatste dagen is het 's nachts wel redelijk koud. Ik twijfel daarom: zijn dit symptomen van overvoeding, of symptomen van stress als gevolg van kou? Ik hoor heel graag wat jullie denken!

    IMAG0439.jpg

    #2
    Re: Paarse bladpuntjes op toppen

    Het is 's nachts 8 graden, dan verkleuren ze.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Paarse bladpuntjes op toppen

      Thanks voor je reactie! Is dit erg schadelijk verder? En dan bedoel ik vooral, gaan al m'n toppen ervan naar de klote? Ik blijf de komende week gewoon nog even voeden dan denk ik...

      Comment


        #4
        Re: Paarse bladpuntjes op toppen

        Zo te zien is ze nog niet klaar, dus je kan gerust voeding blijven geven.
        Kan verder geen kwaad, soms gaan ze wat minder drinken als het koeler wordt
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Paarse bladpuntjes op toppen

          Top! Ik zal dan vooral ff gaan letten op de hoeveelheid water die ze gebruikt. Ze staat woensdag precies 5 weken in bloei, dus over een weekje of 2/3 verwacht ik voor de eerste keer te kunnen oogsten

          Comment

          Bezig...
          X