Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oogstfeesje op komst?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oogstfeesje op komst?!

Korting op 420shop
    Ik heb het enorm druk met het werk en mijn ene plant (Polm Gold Outdoor) staat er enorm goed bij.
    Een 10-tal immens dikke toppen.
    Ze zit in haar 7e week bloei en ik gok nog op anderhalve week.
    Momenteel veel regen geincaseerd, hier en daar wat kleine toprotplekjes moeten eruithalen.
    Dit weekend en volgende week nog wat beter en droger weer op komst.

Zie het echt niet zitten om dit monstertje in m'n eentje te oogsten haha!

IMG_0564.jpgIMG_0568.jpgIMG_0569.jpg
    The gras is greener at my side

Re: Oogstfeesje op komst?!

Lijkt wel een fotofuckje,geniaal gewoon.

Comment

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

't Is maar 1 plant toch ? Ghehe..
        Plukken (van de fanleaves) lijkt me niet meer dan een middag werk in je eentje.
        Rest van het blad laat je zitten, veel trekt nog in de toppen tijdens het drogen en wat er daarna nog uit steekt haal je later weg.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dat word en weekje elke avond gaan zitten knippen maak een vuurtje bakkie thee er bij jointje er bij en knippenmaar
          God was never on your side..

Comment

Met een goede schaar kun je dat prima in een uurtje of drie doen hoor. Of ben ik toevallig potentieel een 'topkapper' dat het bij mij zo kort duurt?
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
              Met een goede schaar kun je dat prima in een uurtje of drie doen hoor. Of ben ik toevallig potentieel een 'topkapper' dat het bij mij zo kort duurt?
              Ik zou vermoeden van wel

Neem er je tijd voor. Resultaat is nog zo goed dan...
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Een uurtje of 3? dan veronderstel ik dat je het over een kettingzaag/hegschaar hebt?
                Neneen zeker niet, vandaag al wat onderaan begonnen en anderhalf uur aan bezig geweest..
                Zoals belladonna zegt, na het werk een paar uurtjes stelselmatig knippen..
                Ik verwacht grote opbrengst!

Comment

hoi

knippen moet je niet gehaast doen
                  lekker rustig met een en een biertje niemand die aan je kop zeurt lol

gr su6

Comment

@QnQ: Bij het plukken van de fanleaves, zal dit geen negatieve invloed hebben op de omvang/kwaliteit van de topvorming?
                    Overweeg inderdaad om dit te doen, best een weekje voor de volledige slacht of mag dit nu al?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                      Hoho ben je ook in te huren dan?
                      Want ook ik red dit niet in 3uur en dan knip ik mooi en snel al.
                      Als jij dit ff in zoon tijdje doet mag je mijn 5dames knippen komen haha

Comment

als jij al geen zin hebt om alleen te oogsten...wa moet ik dan wel nie zeggen? -D

Comment

Ik bedoel met het plukken dat je zo'n tak eraf knipt, daarvan haal je alle fanleaves eraf, de bladeren met steeltjes, en dan hang die je tak op om te drogen.
                          Zolang je plant nog in de grond staat laat je natuurlijk al het blad zitten. Als je dat eerder weg haalt staat de plant verder bijna stil omdat de fotosynthese een dreun krijgt.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nou cannavis dan moet je zeggen,
                            We hebben er samen geen zin in haha.

@ qnq dat is niet mijn knipmanier.
                            Op de manier hoe jij het dan doet.

Staff

Comment

Ik denk ook niet dat dit de manier is waarop QNQ normaalgezien droogt hoor, hij bedoelt gewoon dat het op die manier kan nu het een drukke periode is met het werk wegens tijdgebrek om deftig kort te knippen.
                              Ok, ik zal ze nog voorlopig wat laten aandikken want het weer ziet er doorgaans goed uit de eerstkomende week, wat wel een pest begint te worden is die ochtendnevel maar dit hebben we elk jaar.. in de ochtend zijn ze druipnat.

Comment

Bezig...
                              X