Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet en buitenlicht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wiet en buitenlicht



    Lekker de tijd nemen,net als de plant....

    Heb je geen Super Tux Racer op je computer?
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      #17
      Re: Wiet en buitenlicht

      @ stafford

      je kan helemaal gelijk hebben over dat mezelf gek lopen maken.
      maar niet door lezen van autoflowers. Want die planten heb ik nie dus lees ik ook nie.

      al dat gelees maakt wel verwarrend.
      toch probeer ik gezond verstand te blijven gebruiken.

      Comment


        #18
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Re: Wiet en buitenlicht

          Bedankt voor alle reacties! Ik zal er morgen even wat foto's opgooien zodat goed te zien is dat de onderkant al flink in bloei staat en de bovenkant nog niks doet. Ik snap dat veel planten het goed doen in het licht, maar mijn plant staat er echt direct onder op nog geen 2 meter afstand.

          Comment


            #20
            Re: Wiet en buitenlicht

            Plant van mij staat in midden van de tuin ( nou ja wel naast de heg )
            net als een andere die wel midden in de tuin staat maar onder een boom.
            deze 2 planten hebben alle 2 het langste zonlicht doordat de zon in het westen onder gaat en das eigenlijk in het verlengde van mijn tuin.
            ( de boom heb ik zo gesnoeit dat plant overdag gewoon volop in de zon staat )

            plant onder de boom is ten opzichten van de plant naast de heg echt een stuk verder in bloei.

            Comment


              #21
              Re: Wiet en buitenlicht

              Hier een paar foto's waar het hopenlijk goed zichtbaar is dat de bovenkant niks doet en de onderkant wel. IMG_2688.jpgIMG_2686.jpgIMG_2685.jpgIMG_2687.jpg Als iemand weet of dit aan het buitenlicht kan liggen wat op de bovenkant schijnt of iets anders dan hoor ik het graag

              Comment

              Bezig...
              X