Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

toppen afbinden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

toppen afbinden

Korting op 420shop

Re: toppen afbinden

Het zijn niet de toppen die het licht nodig hebben, het zijn de bladeren die de fotosynthese bewerkstelligen.

Deze methode wordt betwist,meningen zijn verschild.

Bij deze methode dek je maar een heel klein gedeelte van het totale blad oppervlak af.

Waarvoor zou je het voor willen gebruiken, voor schimmel of toprot??
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Het is dus een middel die de het thc gehalte omhoog brengt.
      Dat klinkt lekker.
      En mijn planten staan buiten dus zijn me toppe droog en kan ik geen last van toprot krijgen.
      Graaag ben ik benieuwd die deze methode heb geprobeerd.

Comment

Wat een BS verhaal.
        Waar heb je dat gevonden ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

waarom zou het bs zijn, heb je het al eens geprobeert ?

Comment

Ben zeer benieuwd naar dit topic

Comment

Meerderen hebben dit geprobeerd en het ze zijn erop terug gekomen.

Monty was er ooit mee gekomen.
                Ik heb een tijdlang op het internet nagespeurd, dit omdat ik genoodzaakt ben mijn planten te vroeg te oogsten.

Ik zou het alleen uitproberen als je veelplanten hebt en je deze ene plant kunt missen.

Anders raad ik het niemand aan.

Tegen Toprot of schimmels werkt dit dus niet. (denk ik)

De plant geeft een transpiratie af, verdampt dus water.

Als er al rot of een schimmel op je top zit,lijkt het mij juist dat je door gebrek aan ventilatie, de kans op deze verhoogt.
                Deze veronderstelling komt bij mij uit gewoon gezond verstand.

Echter, de theorie ligt er je kan het proberen.
                Last edited by Escargot; 26 September 2013, 13:15.

Comment

Das een oud verhaal en schijn ook te werken ken alleen niemand die het ooit gelukt is
                  God was never on your side..

Comment

escar ik zou het idd ook alleen doen als je genoeg planten hebt, want het lijkt me juist een schimmelkweker die methode
                    maja zo zag ik klieven ook totaal niet zitten toen ik het de eerste keer las jaren geleden...
                    ik bedoel alleen te zeggen dat sommige dingen hoe vreemd ze ook lijken soms best wel vreemde resultaten met zich meebrengt.
                    moet zeggen dat ik dit nog nooit gehoort/gelezen had .

en ymro jij zegt : En mijn planten staan buiten dus zijn me toppe droog en kan ik geen last van toprot krijgen.
                    als die stelling toch eens waar zou zijn...man o man wat zou dat geweldig zijn, maar helaas.
                    omdat ze buiten staan wil niet zeggen dat ze geen toprot krijgen, het tegenovergestelde is juist van toepassing...je hebt er juist veel meer kans op met ons heerlijk hollands weer
                    aangezien je het weer buiten niet kan beinvloeden, denk aan regen dauw mist

maar ik blijf hier wel ff plakken...eens kijken wat er nog meer aan reacties komen

Comment

Nee schimmel kwekend is het zeker niet.

Schimmel komt niet van binnen uit.
                      Het vormt zeker geen toprot of schimmels, het kan het bevorderen als deze al aanwezig zijn

Wat me wel lekker lijkt om dit te doen als ik de top al geknipt heb ivm fermenteren, Cees had het hier over, dit zou een lekker hasj achtige smaak met zich mee brengen.

Dit wil ik zeker wel een keer proberen

Trouwens, Monty's stelling ook. (om te kijken ofmijn gezonde verstand nog wel aanwezig is)

Alleen een ander jaar, als ik een plant kan missen.
                      Last edited by Escargot; 26 September 2013, 13:48. Reden: Niet duidelijk omschreven

Comment

Hahahha ieder jaar komt hij weer terug, de belofte op ganjabergen of thc-percentages om een paard te doden, door een of ander foefje. Dit vind ik nog wel een van de mooiste hoor, gezond verstand ontkracht namelijk dit hele gedoe direct. Echter, wil je het toch eens proberen? Ga je gang!

Toppen die zogenaamd gaan zweten door de warmte. Werkt als een trein! De fyra dan wel..
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik heb mijn laatste stelling een klein beetje aangepast,ommezelf beter uit te drukken

Ik bedoelde natuurlijk "na het knippen van de top"

Comment

Volgens mij kan je thc niet in een zeer korte periode verhoogd worden. bijv door klieven.
                            Heb ik ook eens gedaan maar het enige wat ik merkte is dat je plant sneller aflbloeit, dus dat de witten haren bruin worden, en de bladeren wat geler.

Stel dat het zou werken dan moeten er door het klieven opeens super veel groeistoffen naar de wond en de toppen tegelijk gaan?
                            Maarja je kan het altijd proberen, je verliest er toch niets mee.

Dit geldt niet alleen voor klieven maar ook al die andere trucjes.

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                              X