Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oordeel zelf eens mijn trichomen aub ;)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oordeel zelf eens mijn trichomen aub ;)

Korting op 420shop
    Hey, deze zijn 4 early skunk dames waarvan er 2 last hebben van TOPROT Dus ik heb een blaadje genomen van 1 plant en onder de microscoop gelegd, nu ik weet echt totaal niet of ze goed zijn om te oogsten of nog niet... Oordeel zelf maar!! IMG_3558.jpgIMG_3559.jpgIMG_3560.jpgIMG_3561.jpgIMG_3562.jpgIMG_3563.jpgIMG_3564.jpgIMG_3565.jpgIMG_3566.jpgIMG_3545.jpgIMG_3546.jpgIMG_3547.jpgIMG_3548.jpgIMG_3549.jpgIMG_3550.jpgIMG_3551.jpgIMG_3552.jpgIMG_3553.jpgIMG_3554.jpgIMG_3555.jpgIMG_3556.jpg

Re: Oordeel zelf eens mijn trichomen aub

her en der zie ik amber dus het zou vanaf nu al kunnen...
    ik persoonlijk zou ze omdoen want foto 6 7 en 8 van je toppen zie ik al best wat budrot!!!

Comment

Ik heb 4 planten waarvan er 2 inderdaad serieus last hebben van budrot. Ik heb nochtans de budrot eraf gehaald telkens, maar het blijft terugkomen ;( Maar een vraagje: ik hak dus het best de twee met budrot om he? Maar hoe zorg ik ervoor dat ze bij het drogen niet helemaal rot worden??? Grtjs

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

En heeeeeel royaal de toprot eruit halen, het is zeer besmettelijk. Als je te "zuinig" weghaalt is het er zo weer, spreek ik helaas uit ervaring......

Succes en geniet van je blowtje straks!

Groetjes El Plantos
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Gewoon heel snel drogen , binnen 3 a 4 dagen , en dan in zakken , dan komt het vocht uit de stammen en droog je het nog een keer tot het rookbaar is en heb je geen last van schimmel , wel ventileren die handel

Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Bezig...
            X