Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer klaar?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wanneer klaar?

Korting op 420shop
    1378666_10202350110134311_854503443_n.jpg1380344_10202350114574422_1950357377_n.jpg
    met flits zonder flits

Dit is super silver haze, die nu 6 weken aan het bloeien is. Normaal gezien is super silver haze minstens 8 weken bloeitijd, maar toch lijkt het dat hij al klaar is. Een ingezoomde foto van de trichomen kan ik jammer genoeg niet trekken. Dit is trouwens een hermafrodiet die waarschijnlijk zichzelf bevrucht heeft, misschien heeft dit een invloed op de bloeiperiode? De bovenste top had ook toprot gekregen en die heb ik eraf gehaald.

Comment

Re: wanneer klaar?

waarom zou je zo een mooie plant omdoen gewoon omdat hij niet veel wiet meer levert?
      het is trouwens wel een vooral vrouwelijke herma, er zijn veel meer vrouwelijke bloemen dan stuifmeel, maar de plant zal waarschijnlijk wel bevrucht zijn
      zal eens kijken met een vergrootglas hoe de trichomen zijn.

Comment

Al eens gedacht aan je mede hobbyisten?
        Hun kunnen zaden krijgen door jou herma de pollen gaan ver met de wind mee.

De wiet is niet meer echt kwaltitijd het zaad is voornamelijk ook herma wat eraf komt.

Haal hem om zouw ik zeggen je rot was ook al aan te pas.

Comment

Zonder trichomen kunnen we niet helpen; zoek 't lekker zelf uit!
          Dat bedoel ik niet gemeen, maar eigenlijk wel. Kom op zeg, veertig topics met dezelfde vraag.. Had je die niet aan kunnen klikken voor een antwoord?
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
            Zonder trichomen kunnen we niet helpen; zoek 't lekker zelf uit!
            Dat bedoel ik niet gemeen, maar eigenlijk wel. Kom op zeg, veertig topics met dezelfde vraag.. Had je die niet aan kunnen klikken voor een antwoord?

Wordt beetje afgezaagd met al die topics waar men vraagt indien een plant klaar is.
            Het forum bulkt van deze vragen.

Mooie zaadtop heb je daar trouwens. Zal maar weinig bruikbare wiet vanaf komen.
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Heb hem vandaag geoogst
              1376337_10202393375895928_961503688_n.jpg

Er zit wel wat zaad in

Comment

Bezig...
              X