Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slecht weer!! Nu planten binnen door laten bloeien of lekker buiten laten staan (TOPROT).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Slecht weer!! Nu planten binnen door laten bloeien of lekker buiten laten staan (TOPROT).

Korting op 420shop
    Heb dus me plantjes lekker buiten staan maar sommige moeten miss nog wel effe. Is het dan slim om ze gewoon buiten te laten staan inverband dat het slechter weer begint te worden. Krijgen ze dan niet toprot door de regen. Iemand zij tegen me om hem dan binnen door te laten groeien maar is dit wel goed voor de plant .
    alvast bedankt voor de reply!

Re: Slecht weer!! Nu planten binnen door laten bloeien of lekker buiten laten staan (TOPRO

Ik zet ze snacht's binnen , het is mistig !wil ze nu droog houden !! bij regen worden de toppen niet meer droog ! gevolg SCHIMMEL , je afbloeien in een schuur of tent zou ideaal zijn , maar dat gaat zo moeilijk met planten van 2 meter groot !

Comment

Re: Slecht weer!! Nu planten binnen door laten bloeien of lekker buiten laten staan (TOPRO

Dus gewoon binnen zetten savonds als dat mogelijk is ? Heeft gister ook geregend en ben erg bang voor toprot. Wil ze graag nog allemaal roken

Comment

Yep, binnen zetten en 600W hps erop.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hoe groot zijn je planten ??

kan je ze in je schuur zetten
          wel ff zorgen dat je een goeie lamp heb

gr su6

Comment

Zet ze zelf s'avonds binnen en als het gaat regenen. Voor de rest staan ze buiten.
            sigpic

Comment

Ga dat zelf ook proberen. Heb geen lamp voor de planten en het past nog net binnen.
              Opzich zou dit ook voor stress kunnen zorgen,
              zit er daarom aan te denken om miss 's avonds een zeil te doen voor de regen. Heb dus 2 opties

Comment

een zeil zou ik niet doen dan verstik je je planten mee
                en krijg je zeker toprot

binnen maakt niet uit als je maar 12/12 aanhoud

ik zette ze in me schuur ven er bij voor de circulatie
                en smorgen's weer naar buiten bij slecht weer binnen laten wel de deur open doen

gr su6

Comment

Bezig...
                X