Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wanneer oogsten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wanneer oogsten?

Korting op 420shop
    zo staat er men plantje nu bij, maar met dit weer weet ik niet wanneer ik ze mag of kan oogsten.
    20131009_180325.jpg20131009_180325.jpg20131009_180421.jpg

Re: wanneer oogsten?

Je moet wachten tot 18:56 en op de minuut precies, over vijf dagen, de stam doorhaken.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

mag ik je doorverwijzen naar http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sten-Trichomes

daar lees je alles over oogstklaarheid en hoe dit te ontdekken .. alsook wil je mede delen dat op de foto's die u presenteerde gene ene hol te herkennen valt omtrent het bepalen van oogstklaarheid. door het lezen van het aangeprezen artikel zal u ontdekken hoe we je wel hadden kunnen helpen, al zal dat niet meer nodig zijn gezien de opgedane kennis die u te beurt is gevallen .. alvast nog veel succes met je schitterende plant, het is een pareltje (zonder sarcasme), groeten..

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

mag ik je doorverwijzen naar http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sten-Trichomes

daar lees je alles over oogstklaarheid en hoe dit te ontdekken .. alsook wil je mede delen dat op de foto's die u presenteerde gene ene hol te herkennen valt omtrent het bepalen van oogstklaarheid. door het lezen van het aangeprezen artikel zal u ontdekken hoe we je wel hadden kunnen helpen, al zal dat niet meer nodig zijn gezien de opgedane kennis die u te beurt is gevallen .. alvast nog veel succes met je schitterende plant, het is een pareltje (zonder sarcasme), groeten..

oh mijn excuses aan LR2 ik duwde het verkeerde knopje man ..

Comment

dus dinsdag om 18:56 leg ik hem neer?

Comment

Zou gewoon even die topic lezen
          sigpic

Comment

Comment

Dan moet je ze nog niet oogsten denk ik. Met slecht weer gaan ze al een stuk langzamer.
              Als ze al 6-8 weken opgeven, dan kun je wel op 8-9 weken rekenen meestal.
              Trichomen goed bekijken, anders heb je straks een halve kilo flutwiet.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

net trich bekeken onder loep. zien er nog doorschijnend uit. Hier en daar een topje met bruine kop op de trich.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sieske View Post
                  dus dinsdag om 18:56 leg ik hem neer?
                  Hahahahaha ... Grappig dat je dit serieus opvat.
                  Het was sarcastisch bedoeld.

Waarom sarcastisch?
                  Kijk aub eens rond op het forum. Er staan reeds tientallen, zoniet honderden andere topics waar men dezelfde vraagt stelt en er reeds keer op keer hetzelfde antwoord werd gegeven...
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

ja dacht ik wel, maar ik wou men plantje eens delen met jullie

Comment

Ik zou gaan Voor Dinsdag 18:56
                      God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sieske View Post
                        ja dacht ik wel, maar ik wou men plantje eens delen met jullie
                        Beter zou zijn om volgend jaar een kweekverslag te starten.
                        Daar kun je opscheppen zoveel je wilt met foto's van je plant(en)

Verder is het handig wanneer je met problemen geconfronteerd wordt.
                        Dan hoef je niet steeds een topic te starten wanneer je met vragen zit.
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Bezig...
                        X