Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
daar lees je alles over oogstklaarheid en hoe dit te ontdekken .. alsook wil je mede delen dat op de foto's die u presenteerde gene ene hol te herkennen valt omtrent het bepalen van oogstklaarheid. door het lezen van het aangeprezen artikel zal u ontdekken hoe we je wel hadden kunnen helpen, al zal dat niet meer nodig zijn gezien de opgedane kennis die u te beurt is gevallen .. alvast nog veel succes met je schitterende plant, het is een pareltje (zonder sarcasme), groeten..
daar lees je alles over oogstklaarheid en hoe dit te ontdekken .. alsook wil je mede delen dat op de foto's die u presenteerde gene ene hol te herkennen valt omtrent het bepalen van oogstklaarheid. door het lezen van het aangeprezen artikel zal u ontdekken hoe we je wel hadden kunnen helpen, al zal dat niet meer nodig zijn gezien de opgedane kennis die u te beurt is gevallen .. alvast nog veel succes met je schitterende plant, het is een pareltje (zonder sarcasme), groeten..
oh mijn excuses aan LR2 ik duwde het verkeerde knopje man ..
Dan moet je ze nog niet oogsten denk ik. Met slecht weer gaan ze al een stuk langzamer.
Als ze al 6-8 weken opgeven, dan kun je wel op 8-9 weken rekenen meestal.
Trichomen goed bekijken, anders heb je straks een halve kilo flutwiet.
Hahahahaha ... Grappig dat je dit serieus opvat.
Het was sarcastisch bedoeld.
Waarom sarcastisch?
Kijk aub eens rond op het forum. Er staan reeds tientallen, zoniet honderden andere topics waar men dezelfde vraagt stelt en er reeds keer op keer hetzelfde antwoord werd gegeven...
Comment