Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sweet n sour

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

sweet n sour

Korting op 420shop
    mijn schoonvader heeft 5 sweet n sour planten in zijn tuin.
    het zijn echt 100% dames en het zijn echt onwijze planten maar ze willen maar niet gaan bloeien.........
    heeft nog iemand dat meegemaakt?
    ik snap er niks van, heb zelf polm gold outdoor en big bud outdoor en die gaan als een speer

Re: sweet n sour

Staan ze 's nachts wel helemaal donker ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

volgens deze link zouden ze al klaar moeten zijn.

0% Sativa. Genotype: Mexican Haze x Princess x Shiva Skunk xHawaiian Sativa. Bloemige, tropische, zoetzure smaak en aroma. Met een noot van citroen, ananas en grapefruit. Grote opbrengst. Stonede en psychoactieve high. Oogst buiten in NL eind van september. Potentieel THC percentage gemiddeld - hoog.
      Deze hybride buitensoort bestaan uit Mexican Haze, Princess, Shiva Skunk en Hawaiian Sativa genetica. Ze begint te bloeien eind juli, begin augustus in Nederland. Klaar om te oogsten eind september in Nederland. In zuidelijker regionen zou ze in principe 1 a 2 weken eerder klaar zijn. Sweet 'n Sour Outdoor is een Sativa dominante soort. Ze heeft een flinke opbrengst, dankzij haar Skunk genen.
      - See more at: http://www.spliffseeds.nl/nl/sweet-n....SkEQDvJV.dpuf

Comment

Tja, da's wel heel erg optimistisch van Spliff.
        Ik ken de plant verder niet, maar als je kijkt wat er in zit, alle genetica zijn minimaal 10week bloeiers.
        Ik zie geen Ruderalis of vroegbloeiende soort tussen de voorouders dus ik zie ook geen enkele reden waarom die in NLD/BE al in juli zou moeten gaan bloeien.
        Er is maar heel weinig stabiele genetica die dat (zonder autoflower-invloed) doet.

Zo is maar weer bewezen dat de omschrijving van een zaadverkopert complete nonsense is.
        Wij van WC-eend adviseren WC-eend..weetjewel..

Omdat deze 80% Sativa is vroeg ik of ze geen vals licht krijgt 's nachts. (straatlantaarn, tuinverlichting, licht uit het huis)
        Sativa's hebben van orgine maar heel weinig nodig om in groei te blijven, die moet je echt wel goed donker zetten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Omdat deze 80% Sativa is vroeg ik of ze geen vals licht krijgt 's nachts. (straatlantaarn, tuinverlichting, licht uit het huis)
          Sativa's hebben van orgine maar heel weinig nodig om in groei te blijven, die moet je echt wel goed donker zetten.
          voor zover ik weet staan ze goed donker, weet wel dat ze in het begin ff heel slecht verzorgd zijn, weinig water en te klein potje waar ze in stonden.
          misschien dat ze dar al een grote achterstand hebben opgelopen (ik denk ff hardop )

Comment

Zo is maar weer bewezen dat de omschrijving van een zaadverkopert complete nonsense is.
            Wij van WC-eend adviseren WC-eend..weetjewel.

dat klopt. In de meeste gevallen kun je er wel vier weken bij tellen. (spreek uit ervaring) Heb dit jaar denen (old farmer nepal en freezeland xroyal dane, alles voor eind september binnen.

Comment

100% dames vind ik knap
              wanneer zijn ze in de grond gegaan eigenlijk ?

Comment

Foto zou veel helpen
                God was never on your side..

Comment

100% dames vind ik knap
                  wanneer zijn ze in de grond gegaan eigenlijk ?
                  99% dan
                  en ze staan in een pot.

Foto zou veel helpen
                  zal vandeweek ff fotos maken
                  Last edited by hardtail; 15 October 2013, 02:03.

Comment

Bezig...
                  X