Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oogsten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

oogsten?

Korting op 420shop
    Heb hier 2 jack herrer's staan , 1ervan denk ik is bijna goed. Zou ik deze al oogsten volgend weekend?

DSC01191.JPGDSC01192.JPGDSC01193.JPGDSC01194.jpgDSC01195.JPGDSC01196.JPGDSC01198.JPGDSC01200.JPGDSC01201.JPGDSC01202.JPG

Re: oogsten?

Ikzelf zou zeker nog even wachten met oogsten, maar iedereen heeft hier zo zijn eigen mening over. Als er wat mee bruine haartjes tussen zitten zou ik pas oogsten. Mocht je voor die tijd al enige vorm van toprot aantreffen of wat dan ook dan zou ik wel meteen alles maar eraf halen. Maar voor wat ik zo van de foto's zie kan die nog wel een paar weekjes blijven staan. Succes!

Comment

1-2 weken zou ik zeggen nog
      2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dwangaap View Post
        Als er wat mee bruine haartjes tussen zitten zou ik pas oogsten.
        Volledig verkeerd!! Het werd al honderden malen gezegd dat kijken naar de haartjes niet van toepassing is.

Wanneer oogsten?
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Er zit meeldauw op je bladeren zie je da zelf niet kijk is naar de witte kleine plekjes op je balderen
          Zou hem zo snel mogelijk om doen als ik jou was want tegen meeldauw begin je nu niks meer zeker niet bij zoveel plekjes
          God was never on your side..

Comment

Nog lang niet klaar inderdaad.
            wel meeldauw.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Jammer van de meeldauw anders had ik nog 2,3 weken gewacht, Ik zou er dan ook maar nu aan beginnen..
              The gras is greener at my side

Comment

dan toch maar in het weekend werk van maken

Comment

Zonde. Gaat niet echt potente wiet van komen dan.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

tja, heb al eens bekeken met een vergrootglas en die zijn zo goed als klaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door baldie View Post
                      tja, heb al eens bekeken met een vergrootglas en die zijn zo goed als klaar
                      Ben je daar zeker van? Volgens mij moeten deze nog een aantal weken...

Maar zoals eerder gezegd, best niet te lang wachten met oogsten in verband met die meeldauw.
                      De wiet zal jammergenoeg wel wat minder potent zijn.

Zonde, is verder een mooie plant hoor en al zeker voor zo'n klein potje
                      sigpic

Comment

Mooie plant, lijkt op een van mijn planten, die nog erg klein was, toen ik de rest op 12/12 zetten dat ik hem zelf heb laten switchen naar bloei, maar nu zit ik met hetzelfde, de andere 2 planten zijn al klaar en deze is aardig groot geworden, maar de topjes zijn erg klein, bij jouw ook zo te zien, na het drogen worden ze nog zeker de helft kleiner, ik zou hem nog laten staan, alleen weet ik niet of je plantje gaat rotten, ben geen expert, maar die van mij mag nog ff staan, ziet er hetzelfde uit, zie ook wat rups sporen op je bladeren, maar dat is niet erg.
                        Had op 1 plant meer dan 10 rupsen, slakken etc. maar de planten zijn sterk genoeg nu om daar van te schrikken.
                        Ik heb die van mij semi buiten nu en een sterke bureaulamp van phuilips eronder, hoop dat hij nog verder ontwikkeld, heb je die van jouw 12/12 gezet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stressloos View Post
                          zie ook wat rups sporen op je bladeren, maar dat is niet erg.
                          sigpic

Comment

Bezig...
                          X