Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oogsten, of laten bloeien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    oogsten, of laten bloeien

    Korting op 420shop
    hallo

    bij mij in de tuin heb ik 3(best wel grote) white widow staan waarvan ik al 1 plant heb geoogst
    omdat ik een beginner ben, wil ik graag wat advies.

    ik vraag me af als ik nu moet gaan oogsten of de planten nog even moet laten door bloeien(met kans op toprot).
    volgens mij hebben de trichomen wel een milky kleur.
    deze foto is van de grootste top van de plant.
    Photomizer Cam 14-10-2013 19-27-16.jpg

    #2
    Re: oogsten, of laten bloeien

    Milky betekent dat je een meer high dan stoned effect krijgt.

    Als je voor toprot vreest kun je deze gerust al oogsten.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      #3
      Re: oogsten, of laten bloeien

      Hoe langer je wacht, hoe beter de wiet wordt.
      Zolang je geen toprot ziet ..

      Maar je kan oogsten als je zou willen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: oogsten, of laten bloeien

        Heb een gedeelte geoogst met zelfde trichomes, heb de gedeeltes zonder toprot laten staan, je zou steeds een paar toppen kunnen oogsten, zodat de plant ook meer energie stopt in de kleine topjes, en die wat meer ontwikkeld, maar het kan nog ff staan, ze lijken nog redelijk doorzichtig, wat ik zelf heb gedaan is wat oogsten, zodat ik ten eerste komende tijd niet naar de shop hoeft, verdien je ook terug in cash.
        Plus het leuke is dat je steeds wat weed ter beschikking hebt, terwijl een gedeelte nog groeit en een gedeelte nog droogt.
        als het buiten groeit, zou ik zeker uitkijken voor toprot en zorgen dat de moeilijk ventileerbare toppen al te drogen worden gehangen.
        ben geen expert, maar ik had wat toprot, en heb wat topjes geoogst en de rest deed het uiteindelijk beter dan verwacht, heb een plant staan waar ik al weken geleden wat van geoogst heb, en steeds wat topjes met toprot van af heb gehaald, nu zitten er alleen toppen aan zonder rot, en ik moest alleen wel toppen oogsten met doorzichtige trichomes in het begin, maar de latere toppen hadden gelukkig een melk kleur, en het effect ervan is echt spiritueel te noemen vergeleken koffieshop kwaliteit.
        Succes

        Comment

        Bezig...
        X