Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volgende Kweek ? Muurserre

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Volgende Kweek ? Muurserre

    Korting op 420shop
    Ik ben er heel vroeg bij maar voor men volgende kweek heb ik een Muurserre besteld

    Muurserre Colonial 0,98m2
    71 X 129 XH165 cm
    0,7mm enkelwandige polycarbonaatplaten, 1 deur en 1 dakraam. Inclusief fundering in gegalvaniseerd staal.

    ik zou er graag 2 keer in een zomer willen oogsten met autoflowers

    5 autoflowers per keer of is deze ruimte er veel te klein voor
    en ik zou ze dan in 12L potten steken .

    Ik heb al wat opgezocht naar wat soorten autoflower voor beginner en ik kwam uit en deze drie soorten:

    Sweet tooth auto. van Barneys Farm 9tot10 weken Zaadje tot Oogsten
    Kalashnikova auto. van Greenhouse 9tot10 weken Zaadje tot Oogsten
    Candy kush auto. van Auto Seeds 9tot10 weken Zaadje tot Oogsten

    Welke voeding zou ik gebruiken ?


    Alvast bedankt
    Grts Scoftt.
    Last edited by Scoftt; 14 October 2013, 21:23.

    #2
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      #3
      "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

      Comment


        #4
        Re: Volgende Kweek ? Muurserre


        Deze serre bedoel je ?
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Volgende Kweek ? Muurserre

          ja die serre niet te groot het mag niet te hard opvallen voor de buren

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          ik heb dees jaar een white widow en een chocolope buiten staan zijn bijna klaar en ik heb ze 5 weken ongv bloei voeding gegeven Canna Boost
          ik zou deze volgende kweek terug willen gebruiken

          Heb je groei voeding nodig en kan ik gewoon geen gemakkelijke grondmix kopen en dan mijn canna boost als ze in bloei staan ?

          Comment


            #6
            Re: Volgende Kweek ? Muurserre

            Heb je weleens aan je muren gevoeld in de zomer? Die worden aardig warm.. Ik denk dat je problemen zult krijgen met de verluchting/hitte.
            Buiten dat; als het klimaat goed is in zo'n apparaat, dan heb je alleen potgrond en goede zaden nodig. 12 liter potten en knallen maar. Als je wilt canna flores o.i.d meegeven in de bloei, maar meer hebben ze niet nodig hoor.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Volgende Kweek ? Muurserre

              ja heb er rekening met gehoude en er komt maar maximum 3 a 4 uur zon op men serre en niet rechtstreeks op die muur

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              en is canna boost dan niet goed voor de bloei ?

              Comment


                #8
                Re: Volgende Kweek ? Muurserre

                Oorspronkelijk geplaatst door Scoftt View Post
                ja heb er rekening met gehoude en er komt maar maximum 3 a 4 uur zon op men serre en niet rechtstreeks op die muur
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment


                  #9
                  Re: Volgende Kweek ? Muurserre

                  Ik ben ook van mening dat je ze beter midden in de tuin kunt zetten in de volle zon. Dan wanneer ze gaan geuren, kun je ze altijd nog verplaatsen naar een 'wat minder ideaal' plekje. Edoch, 4 uur volle zon is voldoende om alle planten om zeep te helpen. Het hoeft maar tien minuten 50+ graden te zijn namelijk.. Afijn, meet het eens na in je hok komende zomer, en dan moet je zelf beslissen. Wij roken er toch niet van, en het moet juist voor jou leuk blijven!

                  Over voedingen enzo ben ik vrij uitgesproken: ga naar je lokale tuincentrum en koop daar een NPK-voeding voor de groei en een PK voeding (vaak vermomd als voeding voor het aanplanten of beworteling) en je hebt ruim voldoende voor twee tientjes, om drie jaar mee te kweken. Ik heb ooit voor 50 euro cannabis voeding gekocht, die mocht ik na een jaar weggooien. Al die boosters maakten geen verschil ten opzichte van die spulletjes uit het tuincentrum, behalve dat de planten met boosters eerder kapot gingen - bladproblemen - en sneller rotten.

                  Simplicity is key!
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  Bezig...
                  X