Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is mijn wiet droog?? Check foto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Is mijn wiet droog?? Check foto's

Korting op 420shop
    Hey, mijn wiet boompjes hangen nu ongeveer 12 dagen ondersteboven in donkere kamers... Nu heb ik daarnet een klein takje geplukt en eens door mijn cruncher gedraait...En er kwam een zee-wier-achtige substant uit... Wat is er mis?? Is de wiet nog nat ofzo? + Op de linkse foto=> Ziet die wiet er normaal uit? THX
    Foto links= Normaal ; Foto rechts=Gecrunched

Re: Is mijn wiet droog?? Check foto's

Wat de bedoeling is voor je gaat roken is de boel een beetje te knippen. Blad haal ik geheel uit de toppen, maar omdat het echt kut werk is om blad uit toppen te halen knip ik het blad terug tot aan de top. Doe je dat niet dan heb je grote kans op top rot omdat stromende lucht (dat je ook in je droogruimte moet hebben) de top niet kan bereiken.

Om terug te komen op je vraag of het droog genoeg is, dit is makkelijk te testen. Probeer eens een top af te breken van de rest van de top, als het direct los knakt alsof je een dode tak door midden breekt dan vind ik het droog genoeg om in een cure pot te stoppen.

Suc6

Joe toep heeft natuurlijk ook een uitlegje.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
    Last edited by TGIF; 17 October 2013, 22:00.

Comment

Het ziet er verrot en vochtig uit.

Haal idd wat meer blad weg en laat ze langer drogen.

Het is goed droog als de takjes echt afbreken zonder dat je de vezeltjes moet lostrekken.
      Een knakje moet je horen.

Comment

als je het niet tussen je vingers kan kruimelen als droog brood dan is het te vochtig.
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Denk dat je ook een paar weken te vroeg geoogst hebt.
          Het ziet er eigenlijk nog niet uit als wiet.
          Maar...je kan het wel roken, bereid je gewoon voor en hou een glaasje water bij de hand ofzo.
          Feit is dat het gewoon nog niet droog is als het een soort zeewier wordt in je grinder.
          Laat het nog een dag of 10 hangen, dat blad droogt gewoon wat langzamer.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
          X