Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat te doen met deze planten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat te doen met deze planten?

Korting op 420shop
    Hoi,

Ben in mei een kleinschalige guerilla kweek gestart, 2 zaadjes gefeminiseerde Big Bang.
    De exacte datum van wanneer ze zijn gaan bloeien weet ik niet omdat ik ze maar eens in de maand ben gaan bezichtigen. Heb er verder ook geen mest op gestrooid, de planten bijgeknipt o.i.d. gewoon de natuur zijn werkt laten doen.

Op de verpakking van de zaadjes stond verwachte oogstdatum: begin Oktober. Nu is het al eind Oktober maar ik zie nog geen amberkleurige trichomen of bruine haartjes. Ook is er nog geen wietlucht te bekennen.

Het seizoen komt aan zijn eind en het wordt waarschijnlijk over een paar weekjes al flink koud, ook beginnen er een paar toppen te rotten helaas..

Wat moet ik met deze planten doen? wil natuurlijk wel met succes mijn eerste kweek af kunnen ronden en met trots mijn eigen wiet presenteren aan mn vrinden haha.
    Hoop dat jullie me kunnen helpen en alvast bedankt.
    Attached Files

Re: Wat te doen met deze planten?

Ik zou ze omdoen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Wat LR2 zegt, ik zou ze ook omdoen omdat het weer te "slecht" gaat worden voor je plantjes en omdat er al toprot te bespeuren valt. Wanneer je dit goed droogt en de schimmel er uit krijgt zal dit nog wel een goed wietje worden.

Comment

oke dan ga ik ze morgen denk ik omhakken, bedankt voor de reacties!
        heb trouwens net nog een topje afgeknipt voor inspectie en er zitten wel bruine haren op, de geur is heel erg kruidig maar totaal niet het bekende wietgeurtje. Voor de rest is hij wel flink plakkerig.

Gr.

Comment

mooi tom!
          dit is het onbekende 'puur natuur' wietgeurtje

Comment

hoi tom

dat ziet er niet verkeerd uit
            de aarde waar ze staan heeft zijn werk goed gedaan
            jammer van je toprot
            su6 met knippen

gr

Comment

de geur komt nog wel, als je ze geknipt hebt,en goed gedroogd,
              dan doe je ze eens paar dagen in wackpotten, wel ff minuut in de paar dagen luchten laten.

moet jij eens zien hoe jou natuurwietje gaat ruiken en uitzien

gr

Comment

Speciaal geurtje heeft die big bang, laat me voor 1 of andere reden aan shampoo denken

Comment

zshampoo.jpg

Comment

Hahahaha
                    Keep on Smoking !

Comment

Tom bruine haren doen niets, e.e.a is alleen onder een microscoop te zien.
                      omhakken, knippen en drogen.

ik heb ook toprot gehad wel in een vroeg stadium. Rotte plekken allemaal wegknippen en alles wat je kunt redden gewoon drogen.

als na 8 dagen drogen "ongeveer" alles in wekpotten stoppen en elke dag een half uur laten luchten. Na twee weken wordt het al beter. Gek genoeg na een maand nog beter.

alles wat niet te roken is kun je nog omtoveren naar isolator, lees daarvoor e forums.
                      vergeet hiervoor ook niet de kleine blaatjes te laten drogen je alvast in te vriezen.

rook de isolator met je vrienden die zullen versteld staan !!

Comment

Thx voor de info, ik ga maandag gelijk die wekpotten kopen. Of zijn gewoon glaze potten met een draaideksel ook goed?

Vrijdag trouwens de planten geknipt. Alles hangt nu aan een lijntje op zolder, heb wat vuilniszakken voor de ramen geplakt en een ventilator aangezet.
                        Nu maar afwachten haha.

Comment

Beter wekpotten. Gewone potten zijn niet meer luchtdicht zodra je ze openmaakt bijvoorbeeld bij groentepotten.

Ff ff naar de axion voor twee euro heb je een pot waar 80g droog in past.

Overweeg het maken van de isolator is echt leuk en sterk spulleke.

Comment

En Tommeke wat is het geworden ...????

Comment

Bezig...
                            X