Re: Welke zaadjes neem ik het best?
Theorie is anders dan de praktijk.
We zijn er nu toch waarom dan niet ff checken.
Controle kan geen kwaad toch.
Kijken of er andere planten aanwezig zijn op het eigendom doen ze meestal toch wel.
Heeft u nog meer planten?
Nee meneer.
Mogen we dan even binnen kijken.
Nee meneer.
Oei wel verdacht. (paar uur later gaat de bel weer)
Ze krijgen zo'n bevel wel hoor als je ze niet overtuigd krijgt.
Meestal zijn rookies overrompeld en dat zien ze...
Ik heb hier eigenlijk een verschillende mening over.
Ik heb altijd binnen en buiten gehad maar goed ik zet er dan wel geen 300.
Buiten wordt altijd goed overlegd met de buren das noooit een probleem geweest op rippers na.
Binnen heb ik laatst een tegenvaller gehad maar mijn buren zijn verhuids dus ik durf het nu weer aan na ong een jaar omdat ze zijn verhuisd.
Er ligt altijd gevaar op de loer mensen...
Of je nu alleen binnen of alleen buiten of beide of invitro doet.
Overal zitten risicos aan. (kost alleen veel geld als ze je pakken) en dat hebben de meeste nou juist niet achter de hand.
Ik ook niet meer na vorig jaar...... +/- 10.000 euro heeft me dat grapje gekost. Ik had nog wel wat kilos black domina in potten zitten... Mooi dat ze tegenwoordig ook je begraven materiaal vinden! Meerendeel verliest ook zijn of haar wonruimte wat mij niet overkomt omdat mijn huurbaas dat niet boeit. Is mijn probleem niet zegt hij altijd.
Maar knallen moeten we toch!
Als rookie zou ik niet beiden doen. Pas op ook een klein foutje kost al gauw 1000euro...
Theorie is anders dan de praktijk.
We zijn er nu toch waarom dan niet ff checken.
Controle kan geen kwaad toch.
Kijken of er andere planten aanwezig zijn op het eigendom doen ze meestal toch wel.
Heeft u nog meer planten?
Nee meneer.
Mogen we dan even binnen kijken.
Nee meneer.
Oei wel verdacht. (paar uur later gaat de bel weer)
Ze krijgen zo'n bevel wel hoor als je ze niet overtuigd krijgt.
Meestal zijn rookies overrompeld en dat zien ze...
Ik heb hier eigenlijk een verschillende mening over.
Ik heb altijd binnen en buiten gehad maar goed ik zet er dan wel geen 300.
Buiten wordt altijd goed overlegd met de buren das noooit een probleem geweest op rippers na.
Binnen heb ik laatst een tegenvaller gehad maar mijn buren zijn verhuids dus ik durf het nu weer aan na ong een jaar omdat ze zijn verhuisd.
Er ligt altijd gevaar op de loer mensen...
Of je nu alleen binnen of alleen buiten of beide of invitro doet.
Overal zitten risicos aan. (kost alleen veel geld als ze je pakken) en dat hebben de meeste nou juist niet achter de hand.
Ik ook niet meer na vorig jaar...... +/- 10.000 euro heeft me dat grapje gekost. Ik had nog wel wat kilos black domina in potten zitten... Mooi dat ze tegenwoordig ook je begraven materiaal vinden! Meerendeel verliest ook zijn of haar wonruimte wat mij niet overkomt omdat mijn huurbaas dat niet boeit. Is mijn probleem niet zegt hij altijd.
Maar knallen moeten we toch!
Als rookie zou ik niet beiden doen. Pas op ook een klein foutje kost al gauw 1000euro...
Comment