Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met master kush of northern light auto van white label?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Iemand ervaring met master kush of northern light auto van white label?

Korting op 420shop
    *+ Hey Iedereen,

Ik dacht ik zal weer eens wat vooronderzoek doen. Na wat uurtjes zoeken ben ik aangekomen bij de twee in de titel genoemde soorten. Nu heb ik wat verder lopen zoeken en van de weinige verslagen en informatie die er te vinden was over de master kush, waren de meeste ook nog negatief. Naja 'negatief', ik zag dat ze pas eind oktober klaar waren, nu vind ik dit wel wat laat voor een buitenkweekje in Nederland. Vorig jaar had ik twee plantjes, AMS en Easy Sativa, en deze vielen me erg tegen.

Mn ouders staan het niet toe dat ik veel planten weg zet, ze hebben het eigenlijk liever helemaal niet. Dit jaar wil ik dus echt een goede keuze maken. Daarom vraag ik aan jullie of iemand ervaring heeft met de Master kush van white label seeds.

Gelukkig heb ik van de Northern lights auto al wel een erg positief verslag, thanks @kinkydj

Ook had ik nog een klein vraagje over de Hollands Hope. Ik lees in andere verslagen dat deze erg laat begin te bloeien, is deze wel voor oktober te oogsten?

Een ander leuk soortje lijkt me de frisian dew. Net ff snel gegoogled en veel positiefs. Ik zal me hier eerst meer zelf in verdiepen voordat ik jullie ermee lastig val.

groeten,
    Martijn
    Terminate the hate and spread the positive

Re: Iemand ervaring met master kush of northern light auto van white label?

martijn,
    ik ga hier geen eindloos verhaal typen,
    je kunt ong zelf de tijd bepalen, het is ook mogelijk bv een haze soort rond jouw gewenste tijd af te krijgen,
    echter begin je vroeg, en als je geen problemen hebt met verduisteren, dan kun je een geweldige oogst behalen van zowat elk type plant en soortje.
    maar als je hier geen zin in hebt/of het niet kan ivm werk etc,

dan zouw ik je meer verdiepen op autoflowers, er zijn echter al mooie soortjes op de markt.
    dit is vrijwel nog altijd de eenvoudigste manier voor buiten.

hoop dat je hier wat aan hebt.

staff

Comment

Staff bedankt!

Autoflowers wilde ik sowieso gaan zetten. Lijkt me inderdaad erg makkelijk, heb al niet zo veel tijd over.
      En als ik mocht verduisteren zou het mijn keuze inderdaad een flinke berg makkelijker maken, helaas mag het niet.
      Ook heb ik zitten twijfelen over een outdoor mixje, maar ik moet volgend jaar echt op tijd klaar zijn.
      Dankje dat je me ff met mn neus op de feiten hebt gedrukt.

Maar nogsteeds ben ik erg benieuwd naar iemand met ervaring met een van de bovengenoemde soorten!

Comment

White label staat zowiezo voor kwaliteit. Ben er zelf erg tevreden over.

Ik zou al hun soortjes blindelings vertrouwen!
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Hoi Martijn,

Ik heb in 2012 Master Kush van nirvana seeds gekweekt.
          Eind oktober is ze omgehakt ivm toprot, ze was nog niet klaar. Zonder verduisteren zou ik deze soort dus niet aanraden.
          Het kan natuurlijk wel zo zijn dat die van White label sneller afbloeit...

Btw het effect is zoals de genetica als voorspelt 50 indica/50 sativa. Eerst wordt je er lekker actief en happy van, pas na 30-60min zit je vast in de zetel haha en ik krijg altijd vreselijk veel honger, maar elke soort heeft dit gevolg wel denk ik haha.
          Last edited by Pope; 24 January 2014, 16:15.
          1ste binnenkweek LED

Comment

ooh pope thanks dat je dat zegt. mocht ik ooit de mogelijkheid hebben tot verduisteren, zal ik de master kush ook eens proberen.

De keuze van dit jaar is al bijna rond. Sowieso ga ik de frisian dew en de northern lights auto zetten. De derde weet ik nog niet zeker. Ik twijfel tussen de california indica en de blue medi kush. Waarschijnlijk ga ik voor de blue medi kush, want dat is makkelijker te bestellen. Ik bestel namelijk bij zamnesia en daar staat de california indica (nog?) niet op.

Comment

Bezig...
            X