Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Advies bij soort kiezen.
Collapse
X
-
Re: Advies bij soort kiezen.
So, it begins..
- Zijn er verschillen hoe je om moet gaan met autoflower en niet-autoflowers? Vooral in het begin, dus datum van ontkiemen, eerst binnen kweken (zoja, na hoeveel weken naar buiten) of toch meteen naar buiten?
- Wat is het beste lichtschema/waterschema/voedingsschema voor AF en niet-AF?
- Ontkiemen met watten/grond? Als grond het beste is, wat voor grond?
- Verder nog extra voedingssupplementen?
Grootte: maximaal 2 meter.
Voor de AF maakt deze eis de keuze vanzelfsprekend niet beperkter, toch?Resistentie: moet goed tegen het Nederlandsche weer, virussen en andere dergelijke hatelijkheden kunnen.
Geur: niet te sterk
Het mag wel wat geuren, maar niet dat de hele tuin bedwelmd raakt, ik wil geen rottigheid met de buren.
Nummer 1 bij de buitenkweek vragensectie: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...innende-kweker
Kostte me welgeteld 15 minuten tijd.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Postieder jaar een keer of vijftig voorbij. NIEMAND kijkt eens bij een ander z'n vraag. Waarom niet? -> daar wil ik best eens antwoord op!
Nummer 1 bij de buitenkweek vragensectie: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...innende-kweker
Kostte me welgeteld 15 minuten tijd.
Daarom.
PS: over de lengte van AF's, dat bedoelde ik juist. Omdat er toch geen/bijna geen AF-soorten bestaan, zal de keus niet minder worden als ze max twee meter mogen worden, omdat ze dat allemaal niet halen.
Comment
-
er zijn zoveel autoflowers in de aanbieding maar de meeste zijn nog in ontwikkeling
iedereen wil autoflowers die 200 gram per plant opleveren terwijl 'n autoflower in het begin amper 10 gram opleverde (Lowrider#1)
zolang mensen teveel eisend zijn is er geen enkele soort die in de buurt komt van al je eisen!!!!!!
Comment
-
Wat jij mist is een kerk die jou alles voor kauwd.
Welaan, zo zijn de meeste mensen. Ik zal je dan ook uit je nood helpen.
Luister naar Angel, negeer de rest, haat homo's en christen honden en bid 5x per dag (met je hoofd richting Limburg) naar Angel.
Ik garandeer je, dan komt alles goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View PostSo, it begins..
Zoek eens op "super auto flowers" van Flash seeds?
Number one, Chaze, Annapurna...
Allemaal autoflowers die grote opbrengsten leveren.sigpic
100% BIO Indoor autoflower enthusiast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reknak View PostIk heb het forum al doorgespit, maar omdat ik op verschillende antwoorden uitkom, vroeg ik me gewoon af welke manier(en) het beste/makkelijkste is/zijn. Zelfs als ik letterlijk naar de makkelijkste/beste manier zoek krijg ik verschillende antwoorden.
Daarom.
PS: over de lengte van AF's, dat bedoelde ik juist. Omdat er toch geen/bijna geen AF-soorten bestaan, zal de keus niet minder worden als ze max twee meter mogen worden, omdat ze dat allemaal niet halen.
In het eerste geval, wat verwacht je dan van ons? Een analyse die op jouw eisen is toegespitst, van meer dan honderd meningen/technieken? Jij hebt een vraag die je graag beantwoord wilt. Daar mag je best zelf wat voor doen. Als je daar een nette conclusie voor typt, dan hebben anderen daar ook wat aan. Bespaart hen hetzelfde gezeik als we jou nu geven.
We hakken er zo hard in, niet omdat we je geen leuke kweek gunnen, maar omdat de interessante stukken ondergesneeuwd raken door ditsoort nonsens. houd dit forum maar eens in de gaten. En je zult zien dat nog 30 mensen precies hetzelfde topic maken als jij, omdat het antwoord niet leuk aansluit op hun vraag en ze zelf geen denkvermogen lijken te bezitten. Iedere beschreven manier werkt goed, anders zou niemand de moeite nemen om daarover te schrijven, denk je wel? Het blijft onkruid. Zo lastig is het echt niet!Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
hier staan goede voorbeelden
maar het blijft 'n keuze die je zelf zal moeten maken
@Gamm
die soortjes die jij beschrijft zijn niet zulke toppers als de info beweerd
helaas heb ik ze zelf al gekweekt
vallen best tegen vergeleken met wat de info beweerd mijn ervaring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post@Gamm
die soortjes die jij beschrijft zijn niet zulke toppers als de info beweerd
helaas heb ik ze zelf al gekweekt
vallen best tegen vergeleken met wat de info beweerd mijn ervaring
Meestal worden deze wel binnen gekweekt.
Misschien is ons buitenklimaat niet denderend geschikt voor deze soorten.
De breeders zijn afkomstig van Spanje...sigpic
100% BIO Indoor autoflower enthusiast
Comment
-
Dat is ook zo'n beetje de max wat ik uit wil geven voor zaadjes.
Dan vraag ik me nu af of een growmix en bloommix/een of andere stimulator veel verschil uitmaakt als ik ze in vollegrond wil stoppen, aangezien die producten me best duur lijken.
Tot nu toe wil ik jullie bedanken voor jullie advies.
angel777, ik kan nergens die Auto Himalaya Blue Diesel zaadjes vinden, tenminste, niet een kleine hoeveelheid.
Comment
Comment