Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies bij soort kiezen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Advies bij soort kiezen.

Live chatbox & chat forum: Plaats hier onderwerpen die in geen ander board thuis horen. GEEN cannabis gerelateerde topics in dit forum! Voor vragen over cannabis zie de overige boards! Voor algemene discussies over cannabis, zie de cannabis chatbox.

Ik zou zeggen.....
    Probeer je geluk eens uit.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Royal Dwarf blijft zeer klein, dus daar valt je punt van opbrengst al weg.
      Verder is en blijft het RQS zaad waarover de meningen niet atijd even positief zijn.

Momenteel ben ik bezig met een ronde Dinafem Critical Jack AF en 1 van de 3 plantjes is een mongooltje...
      Kan nog niet zeggen hoe de andere twee zullen eindigen maar die zien er wel veelbelovend uit.

Verder heb je in volle grond weinig extra voeding nodig.
      Beetje voorbemesten met wat paarden- of kippenmest en beetje omdelven is een goede voorbereiding.
      Daar begin je nu best al mee. Vlak voordat je ze plant zal de bemesting anders te zwaar zijn.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reknak View Post
        http://420shop.nl/big-bang-green-house.html

GOEDE KEUS

@angel777, ik kan nergens die Auto Himalaya Blue Diesel zaadjes vinden, tenminste, niet een kleine hoeveelheid.
        wat noem jij kleine hoeveelheid?
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Hoekje/page84

Ik zou zeggen.....
          Probeer je geluk eens uit.
          Last edited by reknak; 31 January 2014, 16:20.

Comment

zoekt niet verder: http://www.growshopmarkt.nl/?s=aqs&sa=search&scat=0
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Terminate the hate and spread the positive

Comment

Cookaap.jpg

Yeah.....
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

gen200 heeft nog geen fatsoenlijke vergelijkbare testen gedaan waaruit ook daadwerkelijk blijkt dat dat spul doet wat ze ervan zeggen.
                  er word wel beweerd dat het goed werkt maar ik heb nooit 'n fatsoenlijke test kunnen vinden waaruit blijkt dat de planten zonder gen200 WEL zouden schimmelen of vol beesten zitten en de planten MET die gen200 niet.

Pas wanneer iemand kan bewijzen met 100 planten met en 100 planten zonder naast elkaar te testen is er ook eerlijk bewijs dat het spul ook doet wat ze zeggen.
                  Tot die tijd is het verkooppraatjes en blinde vinken geschreeuw
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Stafford is toch redelijk positief over dit goedje.

Maar jullie hebben gelijk. In dit topic is ook al de discussie gevoerd over het 'testen' van gen200. Zon grootschalige test wordt extreem lastig uit te voeren en bovendien zou deze dan nooit op dit forum mogen komen. Zon groot aantal kan niet voor recreatief of medicinaal gebruik zijn.

Ik vind het de moeite waard, ookal mogen jullie het rommel vinden. Ben graag lid van de 'testgroep'. Al moet ik wel toegeven, Angel, dat je laatste statement erg sterk is.

Comment

Stafford!!
                      ja daar noem je ook iemand op
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn0165 View Post
                        Je zou voor je autoflower dan nog een ander soortje kunnen kiezen. Bij mij wordt dit hoogstwaarschijnlijk northernlights auto. Vooral geselecteerd op smaak, had er namelijk niet echt een volledig verslag over gevonden.
                        Ziezo: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-Chaze/page5

Hoewel deze van RQS is en ik niet erg fan van hen ben zou ik deze alsnog aanraden.
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

@gamm Ik heb dat verslagje van je inderdaad gevolgd, vooral omdat je me had gewezen op de super autoflower (chaze). Was de northern lights eigenlijk volledig vergeten, was ook meer opzoek naar een outdoor verslag (ivm feedback over resistentie etc).

Het ligt nog aan het aantal zaden die ik ga bestellen. De mogelijkheden die ik open heb liggen zijn die van sensi seeds/white label of wanneer ik genoeg zaad bestel het huismerk van zamnesia. Ik zal wel je verslagje nog eens ff doorkijken, thanks!

Comment

Advies bij soort kiezen.

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                            gen200 heeft nog geen fatsoenlijke vergelijkbare testen gedaan waaruit ook daadwerkelijk blijkt dat dat spul doet wat ze ervan zeggen.
                            er word wel beweerd dat het goed werkt maar ik heb nooit 'n fatsoenlijke test kunnen vinden waaruit blijkt dat de planten zonder gen200 WEL zouden schimmelen of vol beesten zitten en de planten MET die gen200 niet.

Pas wanneer iemand kan bewijzen met 100 planten met en 100 planten zonder naast elkaar te testen is er ook eerlijk bewijs dat het spul ook doet wat ze zeggen.
                            Tot die tijd is het verkooppraatjes en blinde vinken geschreeuw
                            En kijk ff bij cookaap die gebruikt de gen binnen en heeft toch spint, de vezels zouden veel sterker zijn met gen 200 volgens de producent dus ik vind het een hele gok zoveel te betalen voor dat goedje ik heb er heel veel argwaan naar ookal was ik er eerst super enthousiast naar!

En wonder middel bestaan jammer genoeg niet, wonderen zijn er voor mensen met een grote fantasie en grootse dromen!
                            So keep Chasing the dragon.
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Jij mag blijven
                              Jij leest tenminste NIET tussen de regeltjes door
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                                Jij mag blijven
                                Jij leest tenminste NIET tussen de regeltjes door

Ik kan me niet echt bedenken hoe dat positief kan zijn

Comment

Bezig...
                                X