Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

    plaats je plantje maar achter de venster en laat het wat profiteren van het zonlicht die sterker zal zijn dan je spaarlamp op het moment. Als het donker wordt, zet je het weer onder je spaarlampje .

    Je hebt verschillende hps lampen voor groei en bloei of voor groei en bloei.



    Wat is het verschil tussen de MASTER SON-T PIA Plus en de MASTER SON-T PIA Green Power?De MASTER SON-T PIA Green Power is een verbeterde versie van de Plus die speciaal is aangepast aan de wensen in de tuinbouw (tijdens de servicelevensduur stabiele lumen-maintenance voor een gelijkmatige opbrengst van het gewas en hogere lichtopbrengst meer groeilicht voor hogere opbrengst dan bij de MASTER SON-T Plus).

    Wat is het verschil tussen de MASTER SON-T PIA Agro en de MASTER SON-T PIA Green Power en welke lamp kan ik het beste toepassen?

    Comment


      #77
      Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

      misschien moet dit topic even verplaatst worden naar "binnen wiet kweken" ? want daar loopt het wel op uit heb ik in de gaten

      vandaag mn plantje overgepot, probeer zondag / maandag fotos te uploaden!

      Comment


        #78
        Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

        wanneer moet ik voeding gaan geven? ik heb het oog op bijvoorbeeld wormenmest?

        Comment


          #79
          Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

          Hoever staan je plantjes nu en in welke potmaat heb je ze gepot en welke grond? Daar hangt het beginnen van voeding geven vanaf .

          Wormenmest:

          Comment


            #80
            Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

            ok, nuja hij zit nu in een pot van ongeveer 5 liter, begin al aardig groot te worden, weer nieuwe kleine blaadjes er bij en kan nu zelfstandig staan
            ik zag wel op internet een aanbieding voor wormenmest: Wormenmest

            verder gebruik ik gewone potgrond, de grond die ik ook in een van mn eerste posts genoemd heb super cocopeat potgrond van ecostyle.

            ik zal kijken of ik vanmiddag iemand kan strikken voor een paar nieuwe piccies

            Comment


              #81
              Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

              Een goeie tip skunkmaster, plant volgende keer je steeltjes wat dieper, dit komt de stevigheid ten goede omdat er op dat gedeelte ook wortels komen. Voor de rest na wat je nu zegt, klinkt goed. Ben benieuwd naar fotos

              Grtz

              Comment


                #82
                Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                zo, ik heb de 1e post weer geupdate met nieuwe piccies, take a look at page 1 !!!



                i feel good, tatatatatatata...

                Comment


                  #83
                  Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                  Credits voor je verslagje Skunkmaster
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #84
                    Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                    dank u, je streelt mn hart

                    Comment


                      #85
                      Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                      het is inmiddels weer een tijdje terug, en mn plantje groeit prima! heb ook nog weer een ander zaadje in de grond gedaan maar dat is nog niet veel soeps, ik geef die nog een week en dan haal ik m dr uit denk ik, dan doe ik dr weer een nieuwe in.

                      ik ben inmiddels een aantal weken verder, en mn plant staat nog steeds onder de 15w spaarlamp. ik let er goed op dat zij niet teveel in de hoogte groeit, maar tot nu toe ziet het er nog prima uit. nou heb ik wel de vraag: wanneer moet ik mijn plant onder een zwaardere lamp gaan zetten? tot nu toe werkt de spaarlamp prima als startlampje, maar ik heb zo'n vermoeden dat mn plantje binnenkort toch meer lumen nodig gaat hebben?

                      cheerzzz...

                      Comment


                        #86
                        Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                        het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier wat gepost heb mensen, maar er valt eigenlijk weinig te vertellen op het ogenblik. Mn plant groeit als kool, ik moet zelfs de lamp weer wat hoger verstellen.

                        ik heb inmiddels ook een tweede zaadje laten ontkiemen, ziet er goed uit, ben alleen benieuwd of ik die ook onder die ene spaarlamp kan laten passen maar dat zien we dan wel

                        zal proberen binnenkort weer nieuwe pics te posten... jaja dat zeg ik vaker maar er is nu eenmaal geen hond die en fatsoenlijke camera heeft in mn buurt

                        Comment


                          #87
                          Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                          NIEUWE PICCIES OP PAGINA 1 !!!

                          Comment


                            #88
                            Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                            Gaat er goed op vooruit skunkmaster
                            Grtz
                            Skanna

                            Comment


                              #89
                              Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                              Ziet er goed uit .
                              het blijft me verbazen hoe snel ons gelieft plantje wel niet groeit.

                              Keep us updated


                              Peace

                              Comment


                                #90
                                Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                                ze zien er goed uit
                                a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                                Comment

                                Bezig...
                                X