Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

    thx voor de complimenten mannen !

    Comment


      #92
      Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

      Bedank je plantjes ook maar

      Comment


        #93
        Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

        ik dacht dat het misschien handig zou zijn om mijn plantje een klein beetje bij te voeden, en ik wilde daarvoor wormenmest gebruiken, nu kan ik dit echter niet in de buurt bij een tuincentrum vinden. wat ze wel hebben zijn Koemestkorrels en ik vroeg me af of dat ook een goede voeding is?

        cheerzzz

        Comment


          #94
          Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

          NIEUWE UPDATE MENSEN!!! check pagina 1!

          Comment


            #95
            Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

            Mooi kleutje hebben de dames Wordt nog een lekker rokertje skunkie
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #96
              Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

              Nieuwe picca's op pagina 1!!!!!!!!!

              Comment


                #97
                Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                Nice, groeien lekker. De iets lichtere groene algemene kleur is eigen aan het soortje (dit ter info). Wel beetje voorzichtig met bij mesten, goed doseren.Kijk naar je puntjes van je blad. Doe zo verder

                Je kan ook een handvol koemestkorrels in een glas water oplossen op zo'n 24 uur en dit dan mengen met je water , dit word rapper opgenomen door plant

                Grtz

                Comment


                  #98
                  Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                  Ziet er goed uit, groeit lekker .


                  Peace

                  Comment


                    #99
                    Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                    Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    Kijk naar je puntjes van je blad.
                    wat bedoel je daar precies mee? moet ik opletten of ze verkleuren of dat ze van vorm veranderen?

                    en als ik koemest oplos in water dan gaat dat stinken als een malle dus ik doe wat koemest onder een laagje potgrond en sprenkel dat goed nat, dan gaat het volgens mij ook wel goed en stinkt het (iets) minder

                    Comment


                      Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                      Is idd goed hoe je het doet hoor met je bemesting. was maar ff terzijde en zijn kleine trukjes om dat ietsje extra uit de plant te halen .

                      Met de puntjes bedoel ik vergeling aan de uiteinden van het blad, Daar kan je als je zonder ec meter werkt perfecft aan zien, waar je ongeveer staat op gebied van bemesting, die mogen lichtjes verkleuren dan zit je net goed.

                      Grtz

                      Comment


                        Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                        bedankt bobo, ik geloof niet dat ze verkleuren maar ze zijn prachtig groen dus ik ga er van uit dat het wel goed zit

                        vandaag heb ik mn plant overgepot naar een nieuwe iets grotere pot. toen ik mn plant uit zn oude pot haalde was de grond mooi doorworteld, dus dat ziet er goed uit, samen met wat nieuwe potgrond en extra koemestkorrels in de nieuwe pot gedaan en afgedekt met een laagje nieuwe potgrond. beetje aangedrukt en water gegeven.

                        nu heb ik alleen de vraag of er mensen zijn die nog handige tips/ideeen hebben om een week niet naar je plant om te hoeven kijken, want ik ben volgende week de hele week weg, en dan moet ik wel zeker weten dat mn plant nog leeft als ik terug kom!

                        cheerzzz

                        Comment


                          Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                          Je kan de potten in een curverbox of iets dergelijks plaatsen en daar dan voor een weekje water indoen, kunnen ze zelf opnemen wat ze nodig hebben, even berekenen wat je geeft per dag en maal een week.

                          Grtz

                          Comment


                            Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                            vanmiddag fotoos van de oksels, ben zelf inmiddels al voor 80% zeker dat het een mannetje wordt :s behoorlijk teleurgesteld...

                            laat die lamp dus nog maar ff zitten tot de volgende kweek oki

                            Edit: camera werkte niet, dus geen fotoos, maar ik wacht nog even tot de plant wat verder gegroeid is, dan kom ik er hopelijk zelf ook wel uit, maar ik vermoedt dat het een mannetje is.

                            cheerzzz

                            Comment


                              Re: Apollo 13, een stukje plastic en een ouwe sok.

                              allereerst sorry mensen dat ik zo ontzettend lang niets van mij heb laten horen maar ik ben ontzettend druk geweest met excursies, studie en werken.

                              ten tweede kan ik meededelen dat het helaas niet geweldig met mn plant gaat heel eerlijk heb ik hem/haar (jah ik weet het nog steeds niet ik ben vast debiel) een beetje verwaarloosd.

                              ze stond erg mooi in de dakgoot maar toen ik terug kwam was ze omgevallen en nogal verbrand. Na een beetje bijknippen lijkt het er op dat ze weer een beetje bij komt.

                              ze is ongeveer 1m hoog maar zit nu dus een beetje krap in de blaadjes.

                              fotoos gaat op het moment niet.

                              cheerzzz mannen.

                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X