Je leest veel over afharden. Iets wat je doet als je planten voorgroeit onder tl/t-neon en ze dan later naar buiten gaan. Als ze naar buiten gaan moeten ze goed afgehard zijn (denk wennen aan het buitenlicht). Maar wat doet dit nou precies voor je plant? Ik heb begrepen dat je kunt afharden met een gezichtsbruiner die je een week lang 1 uur per dag vanaf een meter afstand op je plantjes laat schijnen. Mocht ik dit verkeerd hebben onthouden hoor ik graag. Ook andere manier om af te harden zijn welkom hier gepost te worden. Merk dat nog niet iedereen er bekend mee is vandaar dat ik er even een topic over heb geopend.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wietplanten afharden
Collapse
X
-
Re: Wietplanten afharden
Ook cookaap zijn interpretatie van een gezichtsbruiner mag hier niet ontbreken. hahahaha in te brengen met een veertje onder de lobbladeren. Wortelschieten wat ze gaan doen. Om over de vervroegde oogstijd nog maar niet te spreken XD
9348_8717333261153_3bfe0dd47ff045d67aed9983ca76850cae5e8e9c.jpg
Comment
-
ik heb vorig jaar al heel vroeg de planten in een kasje gezet, van binnen naar buiten gelijk in de volle grond! temp verschil/zonlicht verschil geen problemen mee gehad.
Zelfs per ongeluk het ph-verschil wat ik binnen gaf (afgezuurd op 5,8-6) naar buiten (grond 7,5-8?) bleek de plantjes weinig te doen, wat ik zelf wel raar vond
Comment
-
Juist, gewoon niet te gek doen. Direct in de volle zon is zelfs prima te doen. Maar vaak zaait men in zwarte potjes, dus dat vraagt om wat extra water zo nu en dan.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment