Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste butenkweekverslag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste butenkweekverslag

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Na mijn eerste topic (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ng-buitenkweek) begin
    ik met mijn aller eerste buitenkweek.
    Ondanks het nog geen tijd is om te beginnen heb ik toch alvast wat spulletjes gehaald.

    -Zaai en steengrond
    -1 liter potjes
    -14 liter potjes
    foto 1.jpgfoto 2.jpgfoto 3.jpgfoto 4.jpg

    Omdat ze bij de Ranzijn niet alles hebben moet ik wat dingetjes gaan bestellen en bij de crowshop halen in Alkmaar.

    -Vleermuizenmest
    -Vergelijkbaar middel als Alga bloei 1 liter Plagron (bij de growshop in Alkmaar)
    -Vergelijkbaar aarde als Plagron Royalmix 50 liter (bij de growshop in Alkmaar)
    -White Rhino
    feminized
    .............................................................................................................................................................................................................


    Als ik de spullen binnen heb zal ik weer foto's plaatsen en laat alles weten wat ik doe!

    Oja...Als iemand een vergelijkbaar wietje weet als Silver Haze voor outdoor in Nederland?
    let me know

    Laterz


    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Sorry,
    verkeerde categorie!

    #2
    Re: Eerste butenkweekverslag

    Yo aaron leuk dat je binnenkort gaat beginnen. Ik zie dat je stekgrond heb gehaald. Ik zou ze alleen niet ontkiemen in stekgrond (zelf had ik hierdoor tekorten op het begin van de groei).
    Verder veel succes

    Comment


      #3
      Re: Eerste butenkweekverslag

      Kweek zelf ook op zaai/stek grond werkt perfect hoor als je het goed doet 100% kieming, maar wel op tijd overpotten.

      Comment


        #4
        Re: Eerste butenkweekverslag

        succes ermee ik ga je volgen! Gr Jh

        Comment

        Bezig...
        X