Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenwiet Marokko

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Buitenwiet Marokko

Korting op 420shop
    hallo mede kwekers ,

Enkele jaren terug heb ik een topic geplaatst over het feit dat er in Marokko meer mannelijke planten groeien dan vrouwelijke .

Ik wil dit jaar eens bezig zijn met colloidal silver , alleen weet ik niet of dit wel mogelijk is aangezien het een open veld is waar veel mannelijke planten tussen staan en weet niet of dit mijn expirement kan en zal beinvloeden .

Mijn einddoel : vrouwlijke zaden creeren om deze te gebruiken in het volgende kweekjaar .

wie geeft mij raad ?

Re: Buitenwiet Marokko

Denk dat je dat in een gesloten omgeving moet doen en niet in een open veld, gaat niet lukken, je hebt daar totaal geen controle over.

Comment

mijn gouden raad : eerst eens fatsoenlijk info vergaren hoe vrouwelijke zaden te maken
      2de tip: zie mijn gouden raad!
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
        mijn gouden raad : eerst eens fatsoenlijk info vergaren hoe vrouwelijke zaden te maken
        2de tip: zie mijn gouden raad!

hi,

Ik heb hier en daar wat berichten gelezen zoals :

Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!

blijf nog met een vraag hangen zoals je kan lezen in mijn topic.

Comment

vrouwelijke zaden creeer je niet door een man en vrouw samen te zetten he
          daar heb je reguliere zaden uit
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

tnks voor de info , het zal dus niet lukken om de vrouwtjes zo ver te krijgen om alleen vrouwlijke zaden te laten produceren , dit omdat de vrouwtjes tussen mannetjes staat .

Mijn volgende vraag is dan :

Kan ik klonen die ik knip van de vrouwtjes nadat ik korte metten heb gemaakt met de mannetjes ; meteen in de grond plaatsen mbv stekpoeder en blokjes ?

Comment

mss kan je ook de moeite doen om zelf eens te zoeken vindt je genoeg over
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Paar honderd femzaden kopen en niet piele.

Comment

Kan ik klonen die ik knip van de vrouwtjes nadat ik korte metten heb gemaakt met de mannetjes ; meteen in de grond plaatsen mbv stekpoeder en blokjes ?
                  Ja. Maar als ze bevrucht is.. ach, dat staat overal op het web. Onmogelijk plan, echt. Iedere draai die je eraan geeft, heeft weinig kans van slagen.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                  X