Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wortel groei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wortel groei

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Wortel groei

    beter normaal planten zou ik zeggen, vrees eveneens dat het weinig verschil zal geven en als dat zo is eerder in het negatieve dan in het positieve, maar dat is wat ik denk natuurlijk...
    wil je oppervlakkige wortels neem dan stekken, voordeel zaad is juist de pijlwortel dat zorgt voor een gezondere plant waarom niet dan niet willen gebruiken?

    Comment


      #3
      Re: Wortel groei

      Auto's zaai je liefst meteen in de definitieve pot, omdat ze maar heel korte groeitijd hebben.
      Mede daarom zal dat strekstammetje geen noemenswaardige wortels maken, dat gebeurt trouwens toch maar zelden, of je moet je plantjes maanden in de groei houden.
      Met autoflowers gaat dat niet, die beslissen zelf wat ze doen.

      Achter het raam krijgen ze sowieso onvoldoende en te kort licht.
      Er is op dit moment buiten deze week pas 12 uur licht ! !
      Da's erg kort voor plantjes die het van 3-4 weken groei moeten hebben.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Wortel groei

        Het leek me wel leuk er een keer mee te experimenteren, en misschien had er iemand ervaring mee. Ik ga het misschien laster dit jaar wel eens proberen als we idd wat meer licht uren hebben en voorlopig worden de eerste binnen voor gegroeid.

        Comment


          #5
          Re: Wortel groei

          Het kan ook wel, zo gauw we een paar weken een lekker zonnetje krijgen lukt dat best, maar check de meteo die verwachten nog niet veel zonnige dagen.
          Als je dubbel glas hebt houdt dat ook erg veel bruikbaar licht tegen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X