Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadjes uit toppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadjes uit toppen

    Korting op 420shop
    Goede dag allemaal,

    Mijn vraag gaat over zaadjes uit toppen.

    Sommige toppen hebben enkele zaadjes zijn dit dan ook gelijk herma`s of zijn dit vrouwelijke zaadjes ?

    Want had wat wiet in de shop gekocht en hier zaten wat zaadjes in maar nu weet ik dus niet of dit dan gelijk herma`s zijn.

    zoja dan gaan ze container in.

    Bedankt alvast voor het lezen.

    Grtz

    #2
    Re: Zaadjes uit toppen

    Hoogstwaarschijnlijk zijn ze hermas volgens mij..

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    -

    Comment


      #3
      Re: Zaadjes uit toppen

      chiks with dicks hermaatjes dus
      grt
      Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

      Comment


        #4
        Re: Zaadjes uit toppen

        Genetica wordt doorgegeven volgens mij.

        Grtz

        Comment


          #5
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Zaadjes uit toppen

            @ LR2


            @ ricoz3 u zaad komt voort uit XXY of X en XY plant dus feminised of vervrouwelijkt.

            Aangezien die shopkweker XXY-zaad gebruikt heeft en er nu zaad in de toppen zit is dat zaad ook XXY.
            Maar... door de zelfbevruchtinggeneraties heen als je blijft doordoen met hetzelfde afkomstig zaad wordt de kwaliteit steeds meer bagger = steeds meer zaad tot quasi onrookbaar is.

            Kan goed zijn dat bij jou nu deze kweek nog niet teveel zaad in zit.

            Grtz.

            Comment


              #7
              Re: Zaadjes uit toppen

              Sorry shiva ketama, die specifieke spees met cees is hier al meerdere malen helemaal lek geschoten. Sorry, prima kweker, leuke strains, en hij zal best een vriendelijke man zijn, en hij heeft meer uitleg getypt dan ik ooit wil doen. Maar zijn 'niet-uit-te-leggen-ik-doe-het-toch-maar-niet-het-enige-belangrijke-gedeelte theorietjes' die gaan er bij mij niet meer in. Hij wilde het hier ook ooit uit gaan leggen, meerdere keren, maar toen mensen vragen stelden, wist hij het opeens niet meer en waren wij maar onbeschofte kutstudenten.

              Alle respect wat ik voor die man had, ben ik verloren. Net als dat ik zijn niet-onderbouwde verhaaltjes niet meer slik. Als je na welgeteld 24 jaar wetenschappelijke publicaties (die het allemaal eens zijn met elkaar), nog steeds denkt dat stoned zijn een afweerreactie is van het lichaam, dan ben je mij als publiek kwijt.

              Als xxy bestaat, dan ook xxx en yxx, xyx en yxx. Alledrie met vrouwelijke bloei, en ballen. Dus dan weet je nog niets. Zolang er geen eenduidige theorie over is, is het gewoon een kwestie van afwachten. Zolang je niet weet wie of wat de vader/moeder is, kunnen we dus eigenlijk geen uitspraak doen. Het kan natuurlijk ook goed zijn dat er mannelijk stuifmeel naar binnen is gekomen.
              Dat zou dan betekenen dat de mannen die daaruit komen vrouwelijk bloeien
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...
              X