Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste kweek

Korting op 420shop
    Ik wil deze lente/zomer voor het eerst buiten wiet gaan kweken, na veel uitzoeken heb ik al veel informatie gewonnen hierover, maar sommige dingen zijn mij nog niet helemaal duidelijk en bevestiging zou ook fijn zijn.

Ik wil graag de AutoUltimate van Dutch Passion gaan kweken. Is dit een goede soort voor een beginner?

Is er nu genoeg zon om te beginnen met kweken? Ik heb een mooi plekje waar veel zon schijnt. Ik lees vaak dat het beste voor een autoflower 18/6 is. Nu hebben we 13/11 zonuren. Is dit genoeg?

Hoeveel liter moet mijn pot zijn waar de plant in gaat staan?

Wat voor grond moet ik tijdens de ontkiemfase en de groei/bloei fase gebruiken?

Ik heb ook gelezen over groei en bloei middelen. Met een heel schema erop en eraan. Is het verstandig om dit te gebruiken als beginnende kweker, en zo ja welke moet ik dan hebben?

Als jullie nog andere tips / musts hebben hoor ik het graag!

Re: Eerste kweek

auto klinkt vrij makkelijk als beginner om mee te beginnen ..

nee

grotere pot grotere planten (ook al zijn het autoflowers)

'pot' grond

geduld en een weinig (het zijn autoflowers)

ja als je het schema gebruikt dat bij die plant past ..

verwacht geen goudbergen, maar probeer een paar dingen uit in je eerste jaartje .. ga niet enkel voor auto / lees over scroggen en toppen en bovenal !have fun!

succes

Comment

Waarom is het geen goede soort om mee te beginnen? Welke autoflower raad je wel aan?

Thx

Comment

Om mezelf even te quoten:
        - Alle, maar dan ook echt alle soorten zijn goede beginnerssoorten. Er zijn alleen verschillende beginnelingen, de een doet maar wat, en dat werkt. En de ander doet teveel, en dat werkt niet. Kijk naar je plant en houd Monty's bladprobleemoplosser bij de hand. Google die nu alvast, je gaat hem nodig hebben! Nee, echt, gewoon effe doen. Vijf minuten lezen, scheelt je een boel gezeik later.

- Niet iedere soort is geschikt voor buiten. Let erop dat de bloeitijd korter is dan 10 weken bij een niet-autoflower variant. Anders kom je uit op eind oktober, en dan kan het best eens slecht weer zijn. Dikke stinkende toppen met bruine rottende plekken zijn niet leuk.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
        X