Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste x buitenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste x buitenkweek

    Korting op 420shop
    Dag mensen,

    Aangezien ik thuis al een leuk binnenkweekje heb staan wat voor m'n moeder bedoeld was als medicijn.
    Kwam ze zelf met het idee om ook wat buiten neer te zetten als probeersel. Ze heeft de planten bij mij gezien en
    alleen al om het uiterlijk wilde ze zelf een paar in haar tuin hebben.

    Natuurlijk kon ik daar geen nee tegen zeggen want haar tuin is een walhalla, enorm in omvang, prive en vol in de zon.
    Nu heb ik nog niet echt een idee hoe of wat. Ben wel begonnen met ontkiemen van 5 zaadjes, namelijk 1 Great White Shark, 3 skunk orange en een autoflower blueberry als ik het goed heb.

    Maar wanneer kunnen ze naar buiten, want mijn doel is om ze echt in de tuingrond te zetten, geen potten etc.
    Dus hoe groot/dagen oud moeten ze zijn om in hun eindbestemming geplant te worden?

    En moeten ze alsnog voeding in de tuin ?

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Eerste x buitenkweek

    Is heel veel te lezen/leren, bij buitenkweekjes hoor

    Als je zelf zoekt... Is makkelijker


    Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Eerste x buitenkweek

      Als je ze in de tuin wil zetten (dus niet in potten) kun je ze best rechtstreeks in de tuin zaaien dan krijg je de mooiste/sterkste planten.
      Binnen voorgroeien is op dit moment niet beter of je moet al een knappe lamp hebben.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Eerste x buitenkweek

        Das duidelijk.. twijfelde omdat veel mensen buiten kweken in grote potten.
        Maar dan ga ik ze mooi na het ontkiemen de tuin in planten.

        En heb nog wel een paar reguliere zaadjes die ik zo de grond in stop, kijk wat er gebeurt

        Bedankt mensen

        Comment

        Bezig...
        X