Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflowers zuid-frankrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

autoflowers zuid-frankrijk

Korting op 420shop
    hoi,

Ik ben met mijn eerste kweek autoflowers van (RQS) dat ik bij azarius heb besteld begonnen.
    Ze zijn reeds uitgekomen deels op watten en deels rechtstreeks in de grond, ik wou weten of ik goed bezig ben ?
    Ik heb de indruk dat er plantjes zijn die strekken ? Er is eentje waar de lobblaadjes bruin zijn geworden het is intussen al bijna 2 weken uitgekomen en het is kleiner dan de 2 andere die nu 4dagen geleden ontkiemd zijn.
    De bedoeling is om ze buiten te zetten, ik woon in zuid-frankrijk (lyon)
    alvast bedanktIMG00096-20140503-1646.jpgIMG00089-20140503-1634.jpgIMG00094-20140503-1645.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ik heb bij de kleinste met bruine lobblaadjes alvast wat zand bijgedaan..
    De soortjes zijn: sour diesel, royal kush en gratis zaadje van azarius..
    Last edited by maphic; 3 May 2014, 19:08.

Re: autoflowers zuid-frankrijk

te nat te nat te nat. Minder water, naar buiten knallen en je bent goed bezig!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

tnxx voor de snelle reactie ! zal hun effjes geen water meer geven
      enig idee of die kleinste het nog zal redden ? lobblaadjes zijn helemaal verdort andere 2 blaadjes zien er ok uit, wel smalle stengel ..

Comment

ik denk het wel als je ze niet meer zo nat laat staan vanaf nu
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

alles stond degelijk wel veel te nat morgen en overmorgen alvast stralend weer
          Is het nu nog niet te vroeg om de dames buiten te zetten ? Ik zou voor volle grond gaan maar heb wel wat schrik voor witte larven (larven van meikevers).
          Er zitten hier verschrikelijk veel van deze,en zijn dol op planten hun wortels..
          Soms tips ? zou het graag wel "bio" houden
          grtzz

Comment

Bezig...
          X