Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

planten gestolen nu opnieuw beginnen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    planten gestolen nu opnieuw beginnen

    Korting op 420shop
    Dag Kwekers,


    afgelopen keer zijn helaas al mijn 5 planten uit de tuin gestolen en ik baal hier enorm van
    nu wil ik zo graag opnieuw proberen,nu is mijn vraag aan ons huis zit een aanbouw er is daar niet heel veel licht maar het is er wel.
    is het mogelijk om daar 5 autoflowers neer te zetten? en zo ja heb ik nog extra spullen nodig daarvoor wil het liefst niet met lampen gaan werken.
    of de andere optie is om de tuin helemaal te gaan beveiligen maar ik vertrouw het niet woon in een buurt waar veel hangjongeren zijn.
    hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.

    alvast bedankt

    #2
    Re: planten gestolen nu opnieuw beginnen

    is dit nou je 3e of 4e topic over hetzelfde ?
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment


      #3
      Re: planten gestolen nu opnieuw beginnen

      Koop een paar dummy camera's (op amazon zijn ze goedkoop met rood lampje) en een roll prikkeldraad voor aan de omheiningen. Een waakhond bordje zou ook wel kunnen helpen.

      Comment


        #4
        Re: planten gestolen nu opnieuw beginnen

        of een krat bier voor die hangjongeren
        Zo heb ik het des tijds aangepakt na de verhuizing..
        leuk nieuw huis.. en ja hoor... hangtuig naast de deur..
        ben naar buiten gelopen.. ff voorgesteld dat ik die nieuwe lul op de hoek ben.. krat bier neergepleurd, en nooit last van gehad..
        Die enkeling die ik nog tegenkom zegt heel vriendelijk gedag
        Gewoon ff denken hoe je vroeger zelf was heh
        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
        (running)

        Comment


          #5
          Re: planten gestolen nu opnieuw beginnen

          Geur houd je niet tegen dus ruiken doen ze het en dan is het kwestie van zoeken en weg zijn je planten
          Misschien je tuin beter beveiligen.Ik beloof mn buurjongen een paar gram wiet als hij er voor zorg da niemand de planten weg haal
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: planten gestolen nu opnieuw beginnen

            @anthony zet ze wel buiten niet achter het glas. Dan zullen ze het wel redden

            @Belladonna. Das wel een goede tip

            Comment


              #7
              Re: planten gestolen nu opnieuw beginnen

              oke dan ga ik het toch weer buiten proberen zou prikkeldraad genoeg zijn? of moet ik nog meer dingen doen in een nep cameraatje heb ik niet zoveel vertrouwen.
              aangezien ze weten dat het er vorig jaar ook stond en ze toen ook niet tegenhielden

              Comment


                #8
                Re: planten gestolen nu opnieuw beginnen

                Dan een echte camera. Volgens mij was het bij Cookaap, zon personal alarm, inwikkelen en een visdraadje aan maken, mochten ze erdoor lopen gaat er een tyfus geluid af.

                Geur hou je zeker niet tegen, ik ruik het hier in het bos ook wel eens, heb ze nog niet kunnen vinden
                Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                Comment


                  #9
                  Re: planten gestolen nu opnieuw beginnen

                  ja ik vind voor 5 plantjes een camera te ver gaan het gaat me er alleen om dat ze de tuin niet in kunnen zonder pijn te hebben.
                  en ook al heb je ze op camera zie maar eens te weten wie het is.

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: planten gestolen nu opnieuw beginnen

                      kijk daar heb ik nu eens wat aan, en waar kan ik dat van de stroom halen dan want ga dit jaar alles eraan doen om mensen buiten te houden
                      en ik heb trouwens een houten schutting

                      mvg

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      het moet allemaal ook niet te duur worden anders is de hobby ook niet leuk meer !

                      Comment


                        #12
                        Re: planten gestolen nu opnieuw beginnen

                        Schrikdraad is zwakstroom dus met een batterij lukt dat. Loer maar eens http://www.schrikdraad.net//aanbiedingen-info
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                        Comment


                          #13
                          Re: planten gestolen nu opnieuw beginnen

                          Hier gewoon een dummycam aangesloten, sinds vorig jaar een echte. De politie wordt gewoon ingelicht, maar niet voor het stelen van wiet, maar voor vernieling en onbevoegd betreden van mijn terein. Zou inbraak mogelijk zijn? Immers, de poort zit op slot, en men moet zich dus naar binnen 'forceren'. Of het om wiet gaat of niet, dat blijft strafbaar! Met de camerabeelden sta je sterk. En dat weten die kiddo's ook verdomd goed.

                          Maar sinds ik de buurjongen - net als Bella - een grammetje of 10 heb beloofd als er niets gestolen wordt, wordt er ook niets meer gestolen.. Toeval? Ik dacht het niet.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: planten gestolen nu opnieuw beginnen


                            maar ik vertrouw het niet woon in een buurt waar veel hangjongeren zijn.

                            hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.

                            Vooroordeel
                            het zijn beslist niet altijd de jongeren, ik heb al eens een vieze vent van 60 65 op klaarlichte dag,
                            bij iemand zo de tuin in zien lopen en met 2 potten met planten ook weer vrolijk zien weglopen.
                            ik zeg het je dan kijk je toch echt raar en dom als je dat meemaakt,

                            ik zouw gewoon buiten kweken weer, maar ze evt savonds binnenzetten, en sochtends weer na buiten

                            helaas kan ik jouw ervaring delen, maar dat neemt niet weg dat ik met deze mooie hobby stop,
                            ik ga door

                            staff

                            Comment


                              #15
                              Re: planten gestolen nu opnieuw beginnen

                              dank jullie wel voor jullie reacties ik weet ook niet precies wie er in de tuin komt kan idd ook een ouder iemand zijn.
                              maar wil me tuin gewoon goed beveiligen woon nog niet zolang in die buurt en ken niemand.
                              zou prikkeldraad alleen goed genoeg zijn?
                              en ik blijf ook zeker doorgaan maar vind een camera gewoon te ver gaan en heb ik het geld ook niet voor

                              Smoke

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              ps ze kunnen bij mij makkelijk over de schutting klimmen

                              Comment

                              Bezig...
                              X