Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

heb hier 4 blue berrys autoflowers femi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

heb hier 4 blue berrys autoflowers femi

Korting op 420shop
    hallo idereen nu voor de derde keer ga ik kweeken gewoon in de tuin eerst vijf zaden ontkiemt die ik zelf had 4 planten waren naar mijn idee mannelijk of in elk geval niet vrouwlijk en die wel goed was en in de tuin stond hebben ze gestolen tja wat doe je er aan en heb ik nog wel twee grote amerikaanse bulldoggen en de een is 55 kilo maar ja

als ze leggen te pitten heb je er niks aan maar overdag in me tuin komen doe je niet maar goed niet getreud ik heb nu 4 blue berrys auto femi staan

4 kleine plantjes me pa was zo aardig even wat plantjes te gaan kweeken hij zeg ga je helpen tot ze vrouwtje het niet zo leuk vond nu heb ik ze hier naar mijn idee mooie plantjes

alleen zoals ik altijd heb zijn die stelen zo ill en lang maar goed meestal kom het wel goed maar het hoort niet ik heb gelzen dit door het licht zo kunnen komen te weinig licht na ontkieming

hier plaats ik wat fotos van me blue berrys ik heb niet zoveel verstand van kweeken het is nu zo de berrys zijn nu een maand twee weken oud

wat voor voeding ga ik deze plantjes geven en hoe vaak ik heb dus staan startbooster n boost en canna groei en bloei en ook heb ik een fles pk13/14

wie zou mij kunnen vertellen wat ik de plantjes en hoe vaak zou kunnen geven zodat ze het best tot hun recht komen

ik zou het zonde vinden ik het zou verpesten door zomaar wat te doen met voeding

wie wil mij helpen
    Afbeelding 791.jpg
    en alvast vriendlijk

bedank
    Afbeelding 762.jpg
    groet moh

Afbeelding 787.jpg

Re: heb hier 4 blue berrys autoflowers femi

Als je de moeite neemt om leestekens te gaan gebruiken, neem ik wel de moeite om je te verwijzen naar een handig topic.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

licht tekort valt opzich wel mee hij ziet er prima uit vind ik, de stam zal dikker worden als de plant weerstand krijgt
      bijvoorbeeld als hij in de wind staat (geen harde wind dan breekt hij door) gewoon een licht briesje zodat hij telkens wat op en neer gaat zo gaat hij zich wapenen tegen de wind en maakt hij een dikkere stam aan.

gegroet JH

PS: even over die voeding, je hebt startboost en N-boost zeg je, je bedoelt die van aptus?? zou wel uitkijken met aptus samen bij de normale canna groei te geven, vooral die N (stikstof) boost zou ik niet gebruiken met de lijn van canna, het is namelijk niet zo hoe meer voeding hoe sneller de plant groeit,normaliter geven de meeste de eerste 3 weken geen voeding

Comment

Hoi bedankt nog voor reactie

Comment

Bezig...
        X