Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hij gaf je letterlijk antwoord op je vraag hoor, mischien moet jij eens wat meer inlezen....zou stukken schelen, ook voor je eigen.
edit :ga eens na wat trichromen zijn en hoe je kunt herkennen wanneer ze goed zijn, is echt geen raketkunde voor nodig om dat te leren...dan kun je zelf precies zien wanneer ze klaar zijn en kun je ze oogsten hoe jij het wilt hebben.
Re: Wanneer Zijn de wietplantjes rijp volle grond ?
ik vraag me af of ie nou vraagt wanneer zn planten sterk genoeg zijn om de volle grond in te gaan.. Of dat ie idd wilt weten wanneer zn wiet het sterkst is..
als hij bedoelt wanneer kan ik mn planten buiten zetten, moet hij de vraag op zn nederlands stellen
normaal wacht je tot ijsheiligen ivm nachtvorst, maar we hebben zo'n zachte winter en vroege lente dat de meeste al planten buiten hebben staan.
dus als dat de vraag was heb je er ook meteen antwoord op
Plant kan meteen na de geboorte al in volle grond
Tis een plant die smelt niet van Regen en planten in volle grond worden veel sterker dan een plant in potje
slakken zullen altijd aan je plant blijven vreten, heb ik nu ook last van.. snachts komen ze en vreten ze gaten in het blad..
Heb dit jaar 10x northern light van spliff sinds geboorte lekker buitengezet, hoppa na 2 dagen stonden er van de 10 nog 3 takjes overeind, duur grapje die slakken!!
je zult er iets tegen moeten verzinnen als je ze in het bos wilt zetten o.a. bier, schelpen, wit zand helpen tegen slakken, maar er zijn naast slakken nog veel meer dieren die jou wietplantje wel lekker vinden
8000 planten buiten ????? waar wel is ooit van ongedierte Gif gehoord Nou als je 8000 planten buiten kweek dan ga je da niet alleen op roken maar Verkopen en dan maakt het jou geen fuck uit of er gif bij zit je wil alleen de euro's hebben van de toppen dus was gebruiken hun ....GIF
Comment