hallo kweekers.
Ik en een vriend zijn laatst op een terrein geweest waar nooit iemand komt, we wilden bij een toren van een oude steenfabriek gaan kijken
tot ons geluk(en mijn lompigheid), struikelde ik over een plant.
mijn vriend en ik waren er meteen van overtuigt dat dit een wietplant was (dat werd bevestigt toen ik er aan rook)
er stonden totaal iets van 20 plantjes (kleine en grote, ongeveer 10 tot 40 cm)
Eindelijk heb ik ook eens geluk
ik heb hier een briefje van 10 euro opgehangen en na 2 weken hing deze er nog steeds,
Ook was ik al eerder van plan om te gaan kweken, ik moest alleen nog zaden of stekken hebben, een bescherme kweekplek in het bos vlabij had ik al gemaakt.
Ik heb 5 plantjes meegenomen en in potten gezet, na 1 week leven ze nogsteeds en ze groeien vrij hard.
Heb ze al ingespoten met anti meeldauw (want dit zat er een klein beetje op)
Nou, hier is mijn vraag:
Ik weet grotendeels hoe alles werkt, alleen het op 12 uur zetten van de planten snap ik niet helemaal.
Moet ik mijn planten als ik deze wil laten bloeien , de rest van de bloeiperiode op 12 uur zetten, of kan ik dit bijvoorbeeld ook 2 weken doen, en dat de planten dan blijven bloeien
Andere tips & tricks zijn natuurlijk altijd welkom!
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp
Gr. Joris
Owja, ik denk het niet , maar kan iemand zien wat voor soort ik gevonden heb?
Hier een afbeelding:
IMG-20140501-WA0020.jpg
Ik en een vriend zijn laatst op een terrein geweest waar nooit iemand komt, we wilden bij een toren van een oude steenfabriek gaan kijken
tot ons geluk(en mijn lompigheid), struikelde ik over een plant.
mijn vriend en ik waren er meteen van overtuigt dat dit een wietplant was (dat werd bevestigt toen ik er aan rook)
er stonden totaal iets van 20 plantjes (kleine en grote, ongeveer 10 tot 40 cm)
Eindelijk heb ik ook eens geluk
ik heb hier een briefje van 10 euro opgehangen en na 2 weken hing deze er nog steeds,
Ook was ik al eerder van plan om te gaan kweken, ik moest alleen nog zaden of stekken hebben, een bescherme kweekplek in het bos vlabij had ik al gemaakt.
Ik heb 5 plantjes meegenomen en in potten gezet, na 1 week leven ze nogsteeds en ze groeien vrij hard.
Heb ze al ingespoten met anti meeldauw (want dit zat er een klein beetje op)
Nou, hier is mijn vraag:
Ik weet grotendeels hoe alles werkt, alleen het op 12 uur zetten van de planten snap ik niet helemaal.
Moet ik mijn planten als ik deze wil laten bloeien , de rest van de bloeiperiode op 12 uur zetten, of kan ik dit bijvoorbeeld ook 2 weken doen, en dat de planten dan blijven bloeien
Andere tips & tricks zijn natuurlijk altijd welkom!
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp
Gr. Joris
Owja, ik denk het niet , maar kan iemand zien wat voor soort ik gevonden heb?
Hier een afbeelding:
IMG-20140501-WA0020.jpg
Comment