Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

12 uur systeem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 12 uur systeem

Foei,foei !!!!
    Ik zou je moeten betrappen toen je in mijn guerilla vijf planten aan het stelen bent .......................zou je dit de volgende keer zeker niet meer doen !!!!
    Je hebt geluk dat niemand je gezien heeft !!! Laat die volgende keer gewoon staan man !!!
    Kweek je eigen planten en ga zaad kopen !!!
    Kom je dan met een half in mekaar geflanst verhaal, eerst vindt je die spullen en dan zijn het uw spullen........
    piss off man
    Zo even lekker gezeikt, nu een dikke joint draaien en u in gedachten een draai rond uw oren geven. FOEI !!!!
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

ik heb hier een briefje van 10 euro opgehangen en na 2 weken hing deze er nog steeds,

ik mag namelijk niet aannemen dat een kweker zo lomp is om zijn planten op een plek te zetten waar je een half uur naartoe moet lopen, en dan je planten zo versprijd en willekeurig wegzet, met andere planten en bladeren en weet ik veel wat nog meer er omheen

deze planten waren van niemand, dus nu van mij

ze behoren niet tot iemand anders, ze behoren tot mij en ik ben er zeer zeker van dat ze van mij waren, ik heb toch 2 weken lang 10 euro opgehangen, je zou wel lomp zijn om niet te begrijpen dat er iemand in je guerilla bezig is

turbo_facepalm_by_specialvore-d69viv5.png
      If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

JORIS de RIPPER van ander mans spullen blijf je af en wtf 10 euro ophangen
        God was never on your side..

Comment

Heb het verslag al eens rapporteert

Verstuurd vanaf mijn SM-T210 met Tapatalk
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

pfff ben zelf ook bijna 19jaar he man...

maar dat doe je toch niet?????!!!!! da is ook nie van jou xd !!!!

die plantjes waren van en vriendlijke man of vrouw die nu fuckdup pist is op jou .

goede regel voor de toekomst misschien : BLIJF VAN EN ANDER ZEN SPULLEN!!!

Comment

Tja, als je guerilla gaat kweken, loop je het risico dat je planten gejat worden. Als dat terrein van iemand is: zijn zijn/haar planten, geen speld tussen te krijgen. Daar blijf je vanaf.
              Als het publiekelijk/openbaar toegankelijk is; neem mee, neem mee! Een beetje guerillakweker moet er juist rekening mee houden dat zijn planten gejat worden. En als mensen gaan struikelen over zijn/haar planten, dan verdient diegene het enigszins. Stealth werken is niet moeilijk.
              Maar aan de andere kant: je had die gast(en) ook het werk voor jou kunnen laten doen. En dan zelf tegen de oogst eens komen knippen. Scheelt jou de moeite. Maar beter dat het nu al weg is, dan kan de kweker nog een nieuwe ronde starten. Op een andere plek dus, want deze is duidelijk ontdekt.

In de guerilla-game zijn geen regels, behalve dat je geen metaal/visdraden etc. gebruikt in verband met de hertjes, vossen, dassen en kernijnen. Zeg zelf: wat zou jij doen? Gratis planten, opgekweekt en wel, zonder eigenaar, zonder beheerder, zonder consequenties. Goed, ik heb zelf genoeg planten. Maar als ik die niet had, dan wist ik het wel. Als ik een open bankkluis zie, en ik weet dat niemand me achterna gaat zitten, dan weet ik ook wel dat ik mijn zakken zal vullen. En menig ander met mij. Goed, netjes is het niet, maar dat hoort bij de guerilla. Anders zou het gewoon wildtuinieren heten. Aan de andere kant; als ik een portemonnee vind met een tientje, dan gaat die regelrecht naar de politie. Zonder er wat uit te nemen. Had onze joris4 ook kunnen doen met die planten! En de eigenaar van het terrein was dan nat gegaan.

Ik ben er intern over verdeeld. Dit soort verhalen hebben altijd meer kanten en invalshoeken om te bekijken.

Uit iemand zijn tuin stelen vind ik een ander verhaal. Dan ben je een zielepiet die een schop verdient. Net als mais van de boer rooien om jouw planten te kweken; vind ik ook niet kunnen.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

+1 voor LR2
                ..first time WW and still running..

Comment

Niet mee eens LR2, tuurlijk een bankkluis, maar die lui zijn verzekerd.

Elke grower laat elkaar bijna met rust, alleen mensen die nog nooit geplant hebben jatte van andere.
                  Geld is anders dan een plant en een emotie erachter, vind ik.

Hier zijn 5 mensen die in het bos growen, iedereen weet het van elkander als je elkaar ziet lopen met flesje water Whoep de struik in. Alsnog blijft iedereen ervan af en we geven iedereen een topje.
                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Nou Mike01, daar zeg je me wat. Ik wil je graag overtuigen: Een bank is verzekerd, een slimme guerillagrower moet zichzelf verzekeren.
                    Kansenspreiding noemt men dat, in al die topics.
                    Als ik guerilla zou gaan kweken (in andere woorden: niet op mijn eigen terrein, maar op andermans/staats- terrein) dan
                    1. breng ik diegene in gevaar door illegale middelen op zijn perceel te verbouwen. -> het is zijn volste recht om die planten van zijn terrein te verwijderen.
                    2. Lopen mijn planten het risico om ontdekt te worden. -> en dus is de kans groot, dat mijn planten verdwijnen door anderen.
                    3. Loslopend wild en slakken kunnen ook de planten helemaal kapot vreten. -> geen 'schuldige' maar ook geen oogst.

Als ik een zak geld, of een zak emotie, of een zak goede zorg ergens in het bos achterlaat, dan laat ik het in het bos achter. Als ik zou willen dat het terug zou komen, dan had ik wel mijn gegevens achtergelaten. Of het in de kast gelegd. Of in mijn eigen tuin. Maar dat deed ik niet, want ik wil er niet mee geassocieerd worden, maar wel de vruchten plukken.

Vandaar dat men de regel hanteert: zet 3 keer zoveel planten als dat je wilt oogsten. Op meer dan 3 locaties. Als er 2 ontdekt worden en verwijderd raken, heb je die 1e nog.
                    Of de boswachter ze nu uit de grond trekt, of iemand ze meeneemt naar huis, dat maakt niets uit; je planten ben je toch kwijt.
                    Dat voeltwij blijven van elkaars spullen af
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                      Maar ik vind guerillakweken zoiets als je Ferrari niet op slot zetten in de Bijlmer. Als je auto er de volgende dag nog staat: nice! Als hij weg is: had je mogen verwachten.
                      Hahaha, die is mooi :p
                      sigpic

Comment

Bezig...
                      X