Hey allemaal ik heb de afgelopen zomer OG kush geweekt en dat ging best wel goed alleen waren er een paar problemen.
De planten werden te groot en ik moet omdat ik bij me ouders woon dit jaar kleinere planten nemen, maar wel 2 meer dus 7.
Ook stond ik vorig jaar elke ochtend om 7 uur op om mijn planten buiten te zetten en savonds zette ik ze weer om 7 uur binnen.
Dit kan niet meer omdat ik moet sporten werken etc.
Ik ben alleen bang dat als ik ze niet verduister dat ik snel toprot krijg omdat de luchtvochtigheid steeds hoger word.
Dus ik zat te denken aan autoflower, alleen is nu de vraag nog welke ik zal nemen?
Ik wil graag 2 soortjes die paars kleuren.
En de rest wil ik graag met een redelijk snelle bloeitijd.
Zijn er autoflowers die groter worden dan 1.30?
Zou ik beter gewoon normale planten kunnen nemen die toppen en dan gewoon laten staan tot ze klaar zijn?
Want de opbrengst zal wel vele male minder zijn dan de 100 gram die je normaal van een plant af trekt.
Wat raden julie mij aan en welk soortje ?
Sorry dat het zon lang bericht is maar hoop dat julie mij kunnen helpen.
Mvg, jeweetzelf1
De planten werden te groot en ik moet omdat ik bij me ouders woon dit jaar kleinere planten nemen, maar wel 2 meer dus 7.
Ook stond ik vorig jaar elke ochtend om 7 uur op om mijn planten buiten te zetten en savonds zette ik ze weer om 7 uur binnen.
Dit kan niet meer omdat ik moet sporten werken etc.
Ik ben alleen bang dat als ik ze niet verduister dat ik snel toprot krijg omdat de luchtvochtigheid steeds hoger word.
Dus ik zat te denken aan autoflower, alleen is nu de vraag nog welke ik zal nemen?
Ik wil graag 2 soortjes die paars kleuren.
En de rest wil ik graag met een redelijk snelle bloeitijd.
Zijn er autoflowers die groter worden dan 1.30?
Zou ik beter gewoon normale planten kunnen nemen die toppen en dan gewoon laten staan tot ze klaar zijn?
Want de opbrengst zal wel vele male minder zijn dan de 100 gram die je normaal van een plant af trekt.
Wat raden julie mij aan en welk soortje ?
Sorry dat het zon lang bericht is maar hoop dat julie mij kunnen helpen.
Mvg, jeweetzelf1
Comment