Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe zomer, nieuwe zaadjes.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nieuwe zomer, nieuwe zaadjes.

Korting op 420shop
    Hey allemaal ik heb de afgelopen zomer OG kush geweekt en dat ging best wel goed alleen waren er een paar problemen.
    De planten werden te groot en ik moet omdat ik bij me ouders woon dit jaar kleinere planten nemen, maar wel 2 meer dus 7.
    Ook stond ik vorig jaar elke ochtend om 7 uur op om mijn planten buiten te zetten en savonds zette ik ze weer om 7 uur binnen.
    Dit kan niet meer omdat ik moet sporten werken etc.
    Ik ben alleen bang dat als ik ze niet verduister dat ik snel toprot krijg omdat de luchtvochtigheid steeds hoger word.
    Dus ik zat te denken aan autoflower, alleen is nu de vraag nog welke ik zal nemen?
    Ik wil graag 2 soortjes die paars kleuren.
    En de rest wil ik graag met een redelijk snelle bloeitijd.
    Zijn er autoflowers die groter worden dan 1.30?
    Zou ik beter gewoon normale planten kunnen nemen die toppen en dan gewoon laten staan tot ze klaar zijn?
    Want de opbrengst zal wel vele male minder zijn dan de 100 gram die je normaal van een plant af trekt.
    Wat raden julie mij aan en welk soortje ?
    Sorry dat het zon lang bericht is maar hoop dat julie mij kunnen helpen.
    Mvg, jeweetzelf1

Re: Nieuwe zomer, nieuwe zaadjes.

Ik wil graag 2 soortjes die paars kleuren. Ken ik niet, misschien de Dark devil. Maar het eerste kweekverslag daarvan is nog niet afgerond.
    En de rest wil ik graag met een redelijk snelle bloeitijd. Dat doen alle autoflowers
    Zijn er autoflowers die groter worden dan 1.30?
    Zou ik beter gewoon normale planten kunnen nemen die toppen en dan gewoon laten staan tot ze klaar zijn? Ja. Later zaaien kan ook, SOG, SCROG, supercroppen, mainlinen, etc..
    Want de opbrengst zal wel vele male minder zijn dan de 100 gram die je normaal van een plant af trekt.
    Wat raden julie mij aan en welk soortje ? Ennn, hier ga je te ver. Komop man, 150+ autoflower soorten, en dan moeten wij er maar eentje uitkiezen die voldoet aan je eisen? Dat mag je lekker zelf doen! Google, seedfinder.eu, wietzaadjes.nl, overal staan wel lijstjes met aanvink-dingetjes. Maar dat kun je zelf net zo goed invullen als wij. Aanraders zijn al in meerdere topics besproken, meerdere malen. Ik zei pas nog: iedere plant is geschikt om buiten te kweken, als je maar weet waar je mee bezig bent.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Re: Nieuwe zomer, nieuwe zaadjes.

En waarom niet s avond voordat je gaat slapen plantjes weer naar buiten (kun je blijven liggen s ochtends)

Verstuurd van mijn GT-I9047472626184847261770 met Tapatalk

Comment

Bezig...
      X