Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Na het ontkiemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Na het ontkiemen

Korting op 420shop
    Ik ben een beginner : na het ontkiemen stop ik direct in pot met stekgrond
    Mogen ze direct al buiten staan of moet men wachten tot een bepaalde grote plant ?
    Potjes staan uit de wind .
    Wihte widow

Re: Na het ontkiemen

ze kunnen direct al naar buiten tenzij je ze wilt voorgroeien, het zal wel niet meer gaan vriezen

Comment

Ik zou ze nog even binnenhouden temperatuur is hier laatste tijd beetje laag en merkte aan mijn plant op het balkon dat hij stopte met groeien door de kou (na even een beetje inlezen). En binnen is het toch wat warmer hoop ik :p

Maar ipv elke keer een topic aan te maken en dit soort vragen te stellen kun je ook even wat kweekverslagen lezen en kijken hoe andere het doen. En misschien een boekje voor de basis info aanschaffen is toch wel handig .

Succes in iedergeval.
      Ga je ook een verslag maken met wat foto's hoe je kweek gaat?

Comment

Ze kunnen dan wel stoppen met groeien omdat het nu even een paar dagen wat kouder is maar als je ze binnen voor het raam zet dan gaan ze alleen maar strekken en daar heb je straks ook nadeel van of zie ik dit verkeerd? we zitten nog vroeg in het seizoen, groot word de plant wel.

Comment

Yes, voor het raam is vaker nadelig dan voordelig.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bij mij momenteel ook nog een beetje koud en veel regen buiten.
            Dus laat ik ze nog een beetje groeien onder lamp.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

Comment

het is nu hier in belgie 15 graden overdag en 8 graden nacht luchtvochtigheid is 57 procent
              Ik zal hier ook een kweekverslag over maken hoe het verder loopt buitenkweek white widow plant
              Wihte widow

Comment

Ik bedoelde ook niet in de vensterbank ik bedoelde met een tl tneon of spaarlamp oid

Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk

Comment

Als je de planten constant draait en ze op den duur tot aan de kraag ingraaft is het dan nog nadelig

Comment

waarom constant draaien?
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

De temperatuur is niet zo interessant zolang het niet vriest, veel belangrijker is het licht dat ze buiten veel meer krijgen.
                      Plantjes constant draaien is niet de bedoeling denk ik, dan blijven ze de hele tijd energie steken in het draaien van het blad.

Als je ze eerst laat strekken, en dan tot de blaadjes ingraaft heeft de penwortel bij plantjes uit zaad veel minder ruimte om 'diep te gaan'.
                      Je kunt ze dus wel binnen houden, maar dan wel met flink licht erop.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Constant bedoelde ik meer na een x aantal uur.. ze groeien richting de zon dus buigen ze die kant op

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

QnQ, dank voor de tip. Ze zijn al wat aan het strekken, maar ik heb ze al in een grote pot. Wil ze niet te veel stress meer geven door ze wat dieper te poten. Ik heb iig geleerd voor wanneer ik mijn nieuwe zaden laat ontkiemen, hoe ik dat het beste kan potten tot aan de penwortel.

Comment

niet meer draaien
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

@ thugz daarmee ben ik vanaf vandaag gestopt. Nog even en ze kunnen naar buiten.

Comment

Bezig...
                            X