Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overpotten van klein stekje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Overpotten van klein stekje

Korting op 420shop
    Hallo Growers & Smokers,

Ben bezig met mijn eerste plantje dat buiten zal komen te staan, het wordt eerst groot gebracht achter het raam. Maar soms ook buiten gezet bij goed weer want door de wind zet het plantje zich beter vast met ezijn wortels. Hierbij dus mijn vraag voor het overpotten.

Vraag 1: Moet ik het nu al in grotere pot planten (pot 3l)?
    Vraag 2: Als ik het in de nieuwe pot steek hoe diep zou ik hem moeten planten?

image.jpg

Nog tips?
    Greetz From MrSmokaSmoka A friend with weed is a friend indeed

Re: Overpotten van klein stekje

Pas overpotten als de pot volgeworteld is. Aan de onderkant piepen er dan worteltjes door de gaten in je pot. Verpot je eerder heb je grote kans dat de kluit uit elkaar breekt en de plant een boel wortelschade oploopt.

Je mag ze dan zo diep zetten dat de lobblaadjes nog net boven de aarde uitkomen.

P.S. Dit is geen stek maar een zaailing.

Comment

Oke heel erg bedankt!

Comment

Ennnn haal dat plastic weg! Nergens voor nodig en als het een keertje waait. woeiiiii plantje weg!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Staat op plaats waar er zo goed als geen wind is soms een beetje dus zal het niet weg vliegen hoor :p en het plastiek is voor niets nodig dus?

Comment

Bezig...
          X