Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

H2o2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

H2o2

Korting op 420shop
    Graag zou ik experimenteren met het gebruik van waterstofperoxide, hoe gebruik je dit en wat zijn jullie ervaringen?

Re: H2o2

En waarvoor wil je waterstofperoxide gebruiken? Ontkiemen? Dit kan ik niet opmaken uit je verhaaltje.

Comment

Ja... Vergis ik me of wordt dit ook voor andere doeleinden gebruikt binnen de teelt van cannabis? Om concreter te zijn vraag ik me af of je dit moet verdunnen, hoe lang ze in dit badje moeten liggen enzovoort

Comment

Theelepeltje op een kopje water. Maar dat is omdat ik zuinig ben, soms neem ik een flinke scheut. Meestal na 24 uur wel gekiemd, anders laat ik het staan tot de volgende dag. Als er dan niets uit komt, gaan de zaden alsnog de vochtige aarde in.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Echt gebruik jij zoveel ?
          Wow, ik doe altijd maar een druppie in een plastic bekertje.
          Ik heb hier 6% 20 Vol.

Je kunt het inderdaad ook voor andere dingen gebruiken als je niet blond bent van jezelf.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja, maar ik heb het over de 3% oplossing van de kruitvat
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Ah, lol. Vroeg me ook al af inderdaad. Ik heb 35% voor in de hydro bak en dat is 1 ml op een liter of 2 ml op een liter voor wat meer ontsmettingskracht

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Pfoe dat is wel andere koek ja! Zal een lekker azijnig geurtje geven of niet?

Comment

Heb er niet aan geroken, maar daar hoort toch geen geurtje vanaf te komen? Dacht althans dat er alleen zuurstof vrij kwam. Zal er vanavond als de dames weer voeding krijgen eens aan snuffelen

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bezig...
                  X