Ik begin dit jaar voor het eerst met 4 mega PPtjes op mijn balkon. Ik vraag me alleen af hoe veel overlast veroorzaakt het mbt de stank? Ken de buren niet goed tot helemaal niet maar heb het idee dat als ze een reden hebben om te klagen, dat ze dat gaan doen. Iemand ooit last gehad van klagende buren en wat heb je daaraan gedaan? Wat kunnen ze doen? Komt de kit het direct weghalen bij een dergelijke melding?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Iemand ervaring met zeurende buren?
Collapse
X
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Re: Iemand ervaring met zeurende buren?
Met honing vang je vliegen en niet met azijn.
Zoals LR2 het ook zegt tasje koffie met (wiet)cake
Met vriendelijkheid bereikt je veel meer. Vooral in uw geval als je al op voorhand weet dat je de buren last zal geven met de geur. En af en toe het zelf vragen aan de buren alles nog ok betreffende de geur anders doe ik ze wel weg etc... en je zal het zien buren zijn niet allemaal zeurpieten hoor.
su6 in ieder geval en hoop voor je dat je ze kan laten staan
Comment
-
Re: Iemand ervaring met zeurende buren?
Als je het overlegt, hoor je misschien wel dat ze stiekem ook jointjes roken. En kunnen ze zelfs even met de gieter helpen mocht je een keer niet thuis zijn?
Begreep wel dat als je het met meer mensen verzorgt, je in theorie een criminele organisatie bent
http://www.npo.nl/nederwiet/17-11-2012/NCRV_1580083 [ timestamp 1 uur 6 minuut und 30 seconden ] voorbereiden al…
Comment
Comment