Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag over balkon kweekje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: vraag over balkon kweekje

ik zit zelf ook in een flat,ben naar al mijn buren gegaan,in totaal 4,
    heb het eerlijk gezegd dat ik medisch kweek en was geen probleem voor hun,doe het al jaren en zet er wel meer als 3 neer,
    dus misschien ff een babbeltje gaan maken en zeggen dat je medisch kweekt

succes!

Comment

@Jonkofied Dat excuus ga ik ook gebruiken heb 3 plantjes op me balkon staan! Woon wel in een tokkie-volkswijk. Ben dus banger voor mensen die stelen dan voor mensen die de politie bellen. Maar zal zo met mijn buren praten

Comment

Ja is een optie maar of ze het gaan geloven me buurman is denk het probleem niet zo maar me buurvrouw dat lijk me egt zo een verader en wat een paar er al zeiden als je het verziek ken ik er compleet mee stoppen. Ik denl dat ze voor het raam komen en anders maar buiten verstoppen en hopen dat ze niet opgegeten worden of gevonden.

Maar toch heel erg bedankt vind het wel een slimme oplossing maar deze mensen zitten in bewoners comisie.

Mvg

Comment

Hey mede growers.
          Ik met me eigewijze kop toch maar eraan begonnen.
          dus wens me het beste.
          ik rook dagelijks een jointje op balkon en me onder buurman ook.
          hopelijk scheelt dat een hoop.

zijn nu 2 weken boven de grond en sinds agelopen woensdag in vollegrond in de kruidentuin van me vrouw haha. 20140517_122349.jpg .
          ze staan dus in volle zon.

Wou foto.s mee sturen maar krijg er niet meer dan 1 erbij geplaatst via me tel en me labtop is kapot grrrr.

greetsss

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Deze mag trouwens verplaatst worden naar buiten kweek met de naam eerste balkon kweekje.

Alvast bedankt.

Mvg
          Last edited by greenhead; 17 May 2014, 12:45.

Comment

Bezig...
          X