Hoi,
Ik begin het even op men zenuwen te krijgen. ik heb niets ander dan problemen met die planten.
download.jpg
dit is niet mijn plant maar een voorbeeld.
Mijn jonge blaadjes beginnen dit te tonen nu op een ander blad is het wit.
kan er mij iemand zeggen wat dit nu weer is?
Ik ben echt van plant om beide planten te vernietigen en te stoppen met men eerste kweek.
Ik doe niets anders dan die PH van die stomme grond Naar 6.5 proberen te krijgen maar dat lukt langs geen kanten.
ik zit met een PH van 7.5 tot 8 en krijg het nu al 2 weken niet onder controlle.
Nu dit ze dit vertonen weet ik totaal niet meer wat er aan scheelt.
Ik probeer om alles te lezen en te doen wat er hier staat maar niets schijnt te werken.
Ik krijg die kut zeewierkalk maar niet uit mijne grond.
Ik heb deze morgen moeten spoelen omdat door die PH te hoog was heb ik voeding toegevoegd omdat ze geen voeding binnen kreeg.
Ik ben het zo bue met die planten die maar niet willen groeien en alijd maar ergens een tokort of overschot hebben.
Ik doe alles wat er staat en de juiste hoeveelheden maar toch helpt het niet.
Ik ben echt ten einde raad.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Nog even tonen de twee blaadjes van dezelfde plant.
Foto0126.jpg
de linker heeft kleine witte puntjes boven aan en de rechtse heeft gele plekken.
Ik begin het even op men zenuwen te krijgen. ik heb niets ander dan problemen met die planten.
download.jpg
dit is niet mijn plant maar een voorbeeld.
Mijn jonge blaadjes beginnen dit te tonen nu op een ander blad is het wit.
kan er mij iemand zeggen wat dit nu weer is?
Ik ben echt van plant om beide planten te vernietigen en te stoppen met men eerste kweek.
Ik doe niets anders dan die PH van die stomme grond Naar 6.5 proberen te krijgen maar dat lukt langs geen kanten.
ik zit met een PH van 7.5 tot 8 en krijg het nu al 2 weken niet onder controlle.
Nu dit ze dit vertonen weet ik totaal niet meer wat er aan scheelt.
Ik probeer om alles te lezen en te doen wat er hier staat maar niets schijnt te werken.
Ik krijg die kut zeewierkalk maar niet uit mijne grond.
Ik heb deze morgen moeten spoelen omdat door die PH te hoog was heb ik voeding toegevoegd omdat ze geen voeding binnen kreeg.
Ik ben het zo bue met die planten die maar niet willen groeien en alijd maar ergens een tokort of overschot hebben.
Ik doe alles wat er staat en de juiste hoeveelheden maar toch helpt het niet.
Ik ben echt ten einde raad.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Nog even tonen de twee blaadjes van dezelfde plant.
Foto0126.jpg
de linker heeft kleine witte puntjes boven aan en de rechtse heeft gele plekken.
Comment