ik wil weten hoeveel beendermeel ,tuinkalium en perliet ik mag mengen met 65 liter universele potgrond 2014-05-26 15.52.14.jpg2014-05-26 15.48.26.jpg
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
samenstelling aarde
Collapse
X
-
Re: samenstelling aarde
Het is al voorbemest, dus ik zou dat niet door de aarde mengen maar een vloeibare cannabisvoeding gebruiken op het moment dat het nodig is.
Maar als je het toch al hebt, hooguit een half kopje van beide, en dan hopen dat het niet te sterk wordt.
Door toevoeging van perliet zwak je het weer wat af, 20% perliet kan er dan wel door.
Kuipen tot het randje vullen, zakt vanzelf nog wel 5-10cm in.
Comment
-
Hey daar kan er niemand antwoord op geven omdat iedere samenstelling van de 3 producten anders is. Hopelijk maak je deze link je iets wijzer, Succes http://www.hostamill.be/NL/NLVerzorg...aarheidAlg.htm
Comment
-
Je mist nog een stikstofcomponent. Anders krijg je tekorten en blokkades. Probeer ongeveer 15% N, 10% P en 10% K aan te houden qua verhouding in droge stof. Dat kun je namelijk gewoon nawegen. Dan meng je hooguit theekopjes van dat mengsel door 65L. Dan zit je vaak vrij universeel.
Ik gebruik hier ongeveer een half kopje op 9L en de grond is wel op/leeg aan het eind van de run. Veelal door de uitvloei van gietwater in de droge periodes.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment