Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bladeren wietplant beetje apart van kleur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

bladeren wietplant beetje apart van kleur

Korting op 420shop
    heej beste medekwekers,

ik heb sins 5 dagen mijn plantje aan de rand van een akker gezet tussen de brandnetels en de berenklauw in XD weet ik zeker dat er niemand bij komt maar sins 2 dagen heeft mijn plantje een beetje aparte blaadjes een beetje lichtgroen/donkergroen gevlekt heb geprobeerd fotos te maken maar op fotos kan je het niet zien het zijn ongeveer gekartelde ovaal achtige vlekken van een doorsnee van een halve centimeter de meeste vlekjes wat kleiner kan dit komen door het verpotten van de plant plant staat genoeg in de zon

Re: bladeren wietplant beetje apart van kleur

hallo ??? iemand die kan helpen

Comment

Op dit forum is men niet zo geneigd om antwoord te geven op vragen over bladproblemen als er geen foto's zijn.
      Als je een beetje zoekt op dit forum zijn er ook enkele heel goede topics en sticky's waar je het zelf kan opzoeken.

Afgaande op wat je zegt zou ik zeggen dat het MISSCHIEN TMV kan zijn.

Heb je de plantjes aangeraakt nadat je een sigaret of een joint met tabak hebt gerookt of heb je gerookt in het bijzijn van de planten?

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

tmv ik ga het is opzoeken ben een beginner en ja ik raak het plantje wel is aan om onder de bladjes te controleren

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

het lijkt er niet op oudere blaadjes zijn niet geel gespikkelt maar van af nu rook ik niet meer bij de plantjes bedankt voor de tip in iedergeval leer elke dag weer iets bij

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

sorry voor de slechte tekst heb zwaar dislectie heb veel moeite met woorden en leestekens ik weet alleen waar punten moeten XD.

oke bedankt ik zal even kijken

Comment

Bezig...
              X