Hoi ik ben zigzag zoals de titel zegt groeien me plantjes niet meer het zijn bluberrys het waren steks en heb ze al staan vanaf 15 april ze zijn nu ongeveer 30 cm en groeien zo wat niet meer ik geef ze alleen vismix van biobiz of gewoon water
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
planten gestopt met groeien
Collapse
X
-
Re: planten gestopt met groeien
20140528_151819.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zo dat moest ik ff uitzoeken hoor
Comment
-
ok om te beginnen, je plantjes moeten buiten staan.
en ze hebben een grotere pot nodig, dus pot ze om na 40liter kuipen minimaal,
ik weet niet of je flinke brede struiken wilt?
anders 65liters.
en koop een goeie grond in de growshop,
ik raad je aan als goed medium voor je plantjes,
Goldlabel
Comment
-
-
het ziet op je foto's er anders aardig droog uit. Maar ook aan het hangende blad te zien mag er wel wat water bij. 2 liter per plant in etappes erbij gooien is idd geen overbodige luxe
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ik heb 5 meiden op het dak staan in 60liter kuipen waar ik net weer een dikke 30 liter heen heb gebracht, als het de hele dag volle zon heeft doe ik sochtends ook nog eens wateren.
Comment
-
hela hola, direct na het overpotten is het best normaal dat ze een beetje doorhangen. Je geeft de wortels immers een aardige klap! De plant schiet dan in de verdediging.
Scheutje water moet voldoende zijn, morgen staan ze weer fier overeind. Let maar opEen wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
20140618_132138.jpg ze staan en nu zo bij blaadjes aan de bovenkant worden nu ook wat geel
Comment
Comment