Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blad puntjes wit..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

blad puntjes wit..

Korting op 420shop
    Ik had spint in mijn planten maar dat is nu zo goed als weg, heb het bestreden met een soort poeder wat je moest mengen, mijn puntjes van de bladeren waren al wit maar nu nog steeds, kkomt dit door de spint? Zo ja gaat het weer weg ? Of door dat mengsel? Alle planten zijn naar mijn inzien spint vrij want kan niks meer zien of vinden wat op spint lijkt

Re: blad puntjes wit..

Foto's?

Comment

IMG-20140624-00396.jpgIMG-20140624-00397.jpg

Comment

Meeldauw.ff de zoek functie gebruiken.
        grtz

Comment

Heb het gelezen, jammer.. Wat voor bestrijdings middel raad jij mij aan om te gebruiken ?

Comment

Silinal,je remt enkel de schimmel af,meeldauw gaat niet meer weg.
            grtz

Comment

Oke dankje, kun je dat gewoon in een tuincentra kopen ? Heb ook een producht van bayern ofzo gezien. Of heeft dat de zelfde werking ?

Comment

Silinal staat gewoon in de schappen van tuincentra.
                is van Bayer geloof ik.
                grt

Comment

OKe tnx zal morgen gelijk ophalen !

Comment

Silinal? Is dat die natriumsilicaat? Dat is slecht voor je plant. Beter bestel je dan kaliwaterglas (HJM heeft dat ooit gelinkt hier, een of andere schilderszaak verkoopt het voor weinig geld, effe googlen).
                    De natrium in silinal (als het 't zelfde spul is) tast je bladeren aan. Dan krijg je verbrandingsverschijnselen. Check dus effe de verpakking!
                    Hier de link naar dat kaliwaterglas http://www.deververije.nl/shop/kaliw.../prod_208.html Nog goedkoper ook, dan dat spul van bayer. Met 1L kun je je leven lang doen.
                    Kalium is opneembaar voor de plant. Zit ook in de (bloei)voeding. Je vermijdt dan het hele Natrium-gebeuren, waar de plant niet tegen kan.

Spint is buiten trouwens zo goed als onmogelijk. Spint is een typische binnenplaag. Want spint kan niet tegen regen.
                    Last edited by LR2; 24 June 2014, 23:00.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Als het regent is alles weg maar dan is het binnen 3-4 uur weer terug, maar ik zal anders vandaag ff naar de growshop en kijken wat die te bieden heef!

Comment

Bezig...
                      X