Hallo kweekers
had deze vraag al bij het voorstellen gesteld, maar kwam er achter dat ik hem beter hier kon stellen
Ik heb begin april een aantal stekken gekocht van een kerel van school, hij vertelde me dat het amnesia was(weet ik niet zeker)
de stekken groeiden goed, (heb een aantal ook getopt)
maar nu:
sommige planten vertonen sterk gele bladeren en deze symptonen zijn van de 1 op de andere dag ontstaan.
de kerel heeft me ook gratis voeding erbij gegeven,(Hesi groei op steenwol)
deze voeding geef ik 1 keer per week , op de dag dat de gele bladeren ontstonden moesten ze nieuwe voeding hebben, hier ben ik gewoon mee door gegaan, maar de volgende dag werden de symptonen alleen maar erger.
hier een aantal foto's:
dezelfde plant voor de gele blaadjes:
deze plant staat ook bijna recht omhoog, weet iemand misschien hoe dit kan?*
attachment-2.jpeg
dit zijn de gezonde planten:
*attachment-4.jpeg
attachment-3.jpeg
heeft iemand misschien een idee wat voor soort het zou kunnen zijn, ze ruiken namelijk niet naar amnesia.
Alvast enorm bedankt voor jullie hulp!
Gr John
had deze vraag al bij het voorstellen gesteld, maar kwam er achter dat ik hem beter hier kon stellen
Ik heb begin april een aantal stekken gekocht van een kerel van school, hij vertelde me dat het amnesia was(weet ik niet zeker)
de stekken groeiden goed, (heb een aantal ook getopt)
maar nu:
sommige planten vertonen sterk gele bladeren en deze symptonen zijn van de 1 op de andere dag ontstaan.
de kerel heeft me ook gratis voeding erbij gegeven,(Hesi groei op steenwol)
deze voeding geef ik 1 keer per week , op de dag dat de gele bladeren ontstonden moesten ze nieuwe voeding hebben, hier ben ik gewoon mee door gegaan, maar de volgende dag werden de symptonen alleen maar erger.
hier een aantal foto's:
dezelfde plant voor de gele blaadjes:
deze plant staat ook bijna recht omhoog, weet iemand misschien hoe dit kan?*
attachment-2.jpeg
dit zijn de gezonde planten:
*attachment-4.jpeg
attachment-3.jpeg
heeft iemand misschien een idee wat voor soort het zou kunnen zijn, ze ruiken namelijk niet naar amnesia.
Alvast enorm bedankt voor jullie hulp!
Gr John
Comment