Hallo ik heb hier een plantje staan in de achtertuin, hij is nu 1,70 meter hoog en begint te bloeien. Overal zitten kleine topjes en witte haartjes. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en heb bijna ieder jaar planten buiten.wat moet ik nu doen? Het aparte is dat de plant gewoon groeivoeding krijgt momenteel. Een foto uploaden wil niet via mobiel dus dat zit er niet in maar iemand misschien tips? Het is nog geen najaar en wou hem nog wat groter hebben.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
buitenplant begint te bloeien
Collapse
X
-
Re: buitenplant begint te bloeien
Jadaarom snap ik het ook niet, en ze krijgt ook nog gewoon groeivoeding van canna, ziet er gezond uit maar begint nu al met bloeien. Als ik op een pc zit zal ik wel foto's uploaden. Kan nu wel bloei voeding gaan geven maar dan krijgt het plantje nog teveel lichturen en ben bang dat dat ten koste gaat van mijn kwaliteit.
Comment
-
Ik weet de reden niet, maar mijn vrouwtje is al weken in bloei.
De herma die ik vandaag weg gegooid heb ( zelfde zaadjes) bloeide ook al.
Stress ? Autoflower kruising ?
Dit is mijn eerste kweek, maar een paar huizen verder op ging de weed plant ook al weken terug in bloei.
Ik was wel al in april begonnen.Lets not criticize but legalize
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostZal wel te vroeg begonnen zijn zeker ?
Als dat zo is gaat die zometeen fijn anderhalve maand staan reveggen.
Doorgaan met groeivoeding in dat geval.
De grote vraag zie ik nog niet beantwoord : Wat voor plantje is het precies ?
Dat weet ik zelf ook niet haha, komt uit coffeeshop wiet waarschijnlijk. Maar ik had niet verwacht dat het echt iets zou worden, tot ik erachter kwam hoe snel het plantje groeide. Als het lukt komt er dan een foto moet even via een pc.
Comment
-
Cannabis gaat in bloei als dat 12 uur of meer donker ervaard ook buiten (sommige strains bloeien ook al op 14/10 of 13/11) Ik denk echter dat jullie de ware bloei verwarren met voorbloei. Voorbloei heeft met plantmetabolisme te maken en staat geheel los van donkeruren. Ware bloei heeft toch echt 12 donkeruren nodig. En dat is pas half september.
Comment
-
In nature, cannabis plants (excluding ruderalis) begin to flower in the late Summer and early Fall. When the days start to become shorter and the nights longer, flowering signals are triggered by photoperiodism, beginning the flowering process. The increasing hours of darkness signal to the plant that Fall is just around the corner. The female [&hellip
Comment
-
dat klopt monty,
maar zeer waarschijnlijk kweekt hij een semi autoflower.
deze planten groeien als gewone planten,
maar schieten eerder de bloei in als een normale soort.
ze zijn bedoeld voor mensen die grite planten willen,
maar ook eerder de bloei in schieten
Comment
Comment