Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lengte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lengte

    Korting op 420shop
    IMG_0604.jpg(sorry voor liggende foto)

    Verder is mijn guerilla kweek stop gezet, het was mn eerste kweek en alles zag er nog mooi uit totdat gij geript werdt.
    IMG_0583.jpg(mijn eerste kweek spot)

    Misschien dat ik nog zaadjes bestel voor het nog eenst te proberen, wil wel een AF en die goed tegen schimmels kan maar toch een korte bloeitijd.
    Weet iemand op welke site ik goedkoop vrouwlijke zaadjes kan bestellen?

    Greetz,

    #2
    Re: lengte

    In de zon doen ze het altijd beter natuurlijk, maar het is geen vereiste.
    Als het geen autoflower is gaat die nog wel even doorgroeien tot eind augustus, dus tijd zat om groter te worden.

    Die guerilla ziet er grappig uit. Dat stukje over "onopvallend" bij alle tips in het guerilla topic
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: lengte

      wietzaden kopen
      met 10% korting als forumlid
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: lengte

        je masterkush is voor meer als 90% indica als ik me niet vergis,meen zelfs 95%!!

        een indica groeit tot de bloei,erna zal zij niet meer groeien.
        zoals een sativa wel doet, die word 300% (50cm word in de bloei alsnog 2meter)

        je masterkush zal denk ik rond een 1,50 a 1,80m worden.
        die groeien wel,maar traag
        als je een haze kweker bent geweest is dit zeker een stuk trager allemaal.
        maar geen zorgen komt helemaal goed kweek zelf ook volop kush dus

        maar je master begint wel om voeding te vragen, haar blad is te licht!
        vergeet niet dat een indica van een stuk hogere e.c houwdt dan een sativa of een hybride.

        dus bij deze geef je kush zeker meer voeding!
        tot het blad mooi donker groen is,en je zult zien dat ze gelijk begint te groeien ook

        Comment


          #5
          Re: lengte

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          In de zon doen ze het altijd beter natuurlijk, maar het is geen vereiste.
          Als het geen autoflower is gaat die nog wel even doorgroeien tot eind augustus, dus tijd zat om groter te worden.

          Die guerilla ziet er grappig uit. Dat stukje over "onopvallend" bij alle tips in het guerilla topic
          thx QnQ!

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
          je masterkush is voor meer als 90% indica als ik me niet vergis,meen zelfs 95%!!

          een indica groeit tot de bloei,erna zal zij niet meer groeien.
          zoals een sativa wel doet, die word 300% (50cm word in de bloei alsnog 2meter)

          je masterkush zal denk ik rond een 1,50 a 1,80m worden.
          die groeien wel,maar traag
          als je een haze kweker bent geweest is dit zeker een stuk trager allemaal.
          maar geen zorgen komt helemaal goed kweek zelf ook volop kush dus

          maar je master begint wel om voeding te vragen, haar blad is te licht!
          vergeet niet dat een indica van een stuk hogere e.c houwdt dan een sativa of een hybride.

          dus bij deze geef je kush zeker meer voeding!
          tot het blad mooi donker groen is,en je zult zien dat ze gelijk begint te groeien ook
          Het lieft wil ik mijn plant bio houden, maar omdat hij bijna niet in de zon staat . Welke voeding raad je mij aan? heb totaal geen iddee

          Comment


            #6
            Re: lengte

            plagron alga bloom is biologisch,
            ikzelf heb er mooie resultaten mee behaald en zeer lekkere wiet om te roken ook

            gr

            Comment


              #7

              Comment

              Bezig...
              X