Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over mijn blueberry

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    Ik heb al een topic over deze plantjes maar niemand heeft hier nog op gereageerd. Vandaar dat ik mijn vraag hier nog eens stel.

Ik heb een 5tal blueberry's staan die nu allemaal al een week tekenen voorbloei vertonen. Ze zijn op 11juli precies 3 weken oud en week 4 is dus net van start gegaan.
    Ik ben nu al gestopt met groeivoeding geven. Laatste keer dat ze dit gekregen hebben is afgelopen dinsdag.

ImageUploadedByTapatalk1405161472.356234.jpg

Kan ik nu al starten met Canna flores? Of moet ik hier nog een weekje of wat mee wachten?
    Na een week gebruik te hebben gemaakt van alleen canna wil ik ook atami bloombastic gebruiken. Zijn er mensen hier die ervaring hebben met dit product?

Fotootjes van de plantjes

ImageUploadedByTapatalk1405161555.155186.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1405161579.025201.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    Last edited by Repchris; 12 July 2014, 12:45. Reden: had toch nog een extra vraag

Re: Vraagje over mijn blueberry

Ik zou nog altijd groei meegeven. Bloei geef ik als je knopjes ziet.

Grtz

Comment

Dan geef ik ze deze week nog groei voeding.

Is het verstandig om een weekje rust te houden tussen de groei en bloeivoeding? Dan kunnen de overtollige zouten wegspoelen zegmaar.

Comment

Ik zou geen pauze doen want de week voor het oogsten geef je sowieso ENKEL WATER! Hiermee worden, zoals je al zei, de overtollige zouten weggespoeld en heb je rookbare wiet , doe je dit niet ga je helemaal geen smakelijke wiet hebben.

Greetz LittleDwarf

Comment

Aanvullend bloei achter groei geven. Zie niet in waarom je een week zou tussen laten. Eenmaal de topjes in aanmaak zijn zal de plant meer behoefte hebben.
          Ballaststoffen zetten zich af in toplaag en rondom de stam. Als je u kluit uit de pot trekt ga je bovenaan een witte rand zien.
          Als je bovenaan water geeft ga je altijd wat meespoelen naar onder de kluit toe. Op zich niets verkeerd aan langs boven wateren. Je hebt voorstanders die zeggen dat je langs onder moet water geven omdat je zo dan de balaststoffen niet in je grond spoelt. Plant zijn wortels zitten onderaan waar het water normaal in de vrije natuur onttrokken wordt.

Doe gewoon wat je best lijkt en maak je fouten kan je daaruit leren.

Comment

Ik heb ze gister voor het eerst bloeivoeding gegeven. Ze hebben knopjes nu
            Bedankt voor jullie hulp

Last edited by Repchris; 18 July 2014, 13:37. Reden: foto van de knop toegevoegd

Comment

Mooie foto !
              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Comment

Bezig...
                X