Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overpotten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overpotten

    Korting op 420shop
    Hallo JD,

    ik ben een beginnende kweker en heb een plantje die heb ik vanaf 26 april in een 25 liter bak gezet. Nu heeft de plant last van voedingstekort en is die redelijk geel geworden, dus heb ik hem in de volle grond gepoot omdat elke keer dat ik zelfgemaakt brandnetelgier aan haar gaf voor stikstof dit verder geen effect had (ze bleef geel/groen). Dat zal wel komen omdat ze de andere benodige voedingsstoffen verder niet heeft gekregen las ik in het voedingstopic. Maar om even terug te komen op mijn vraag.. Wanneer beginnen de bladeren weer groener van kleur te worden? Ze heeft geen wortel schade opgelopen want de plant is netjes met de helekluit intakt overgepoot.

    mvg,

    Theweedfarmer

    #2
    Re: Overpotten

    Reeds verkleurde bladeren blijven die kleur. Die bladeren worden dan reserve-vaatjes voor later in het plantenleven, als ze het een keer nodig heeft. Zodra het niet meer nodig is, sterven ze vanzelf af. Geen zorgen! Zolang je maar niet gaat zitten plukken.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Overpotten


      idd niet gaan zitten bladeren plukken!!

      je kan ze nu de wortels nog redelijk in die vorige grond zitten een paar x een dosis groeivoeding langs de stam geven...
      naderhand zou ik dat niet meer doen in volle grond!!
      zonde van je geld,voedingstekorten krijg je op volle grond bijna niet...

      Comment


        #4
        Re: Overpotten

        Maarre..wat had dit precies met overpotten te maken ?

        Echt geel blad wordt niet meer groen.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Overpotten

          ja de topic naam had wel anders gekunt bedankt voor de reacties

          Comment

          Bezig...
          X